2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال بازرس کو چند قسمت است؛ خلاصه داستان و بازیگران

سریال بازرس کو چند قسمت است؛ خلاصه داستان و بازیگران

سریال بازرس کو از جمله مجموعه های جذاب کره ای است که اطلاعات کامل درباره آن از جمله خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران را می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال بازرس کو برای علاقه مندان به سریال های اکشن و مهییج گزینه بسیار خوبی است، مخصوصا اگر دنبال کننده سریال های کره ای باشید. اطلاعات کامل درباره این مجموعه را که در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است، بخوانید.

عکسی از سریال کره ای بازرس کو

خلاصه داستان سریال بازرس کو

سریال بازرس کو درباره کو کیونگ یی است که قبلا مامور پلیس بود اما حالا بازرس بیمه و کارآگاه خصوصی شده است. او اگرچه شخصیتی گوشه گیر و منزوی دارد اما در کار خودش بسیار حرفه ای و خبره است. کو کیونگ یی با پرونده قتل های سریالی مواجه می شود  و تمام تلاشش را برای گیر انداختن قاتل به کار می بندد و البته پیش بینی اینکه در آخر موفق هم می شود کار سختی نیست.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال کره ای کیمرا

 

تعداد قسمت های سریال بازرس کو

این سریال کره ای به کارگردانی جانگ لی هیوم در سال 2021 ساخته و پخش شد. این مجموعه 12 قسمت دارد و فعلا خبری از فصل دوم آن نیست.

عکسی از سریال کره ای بازرس کو

بازیگران سریال بازرس کو

بازیگر نقش اول این سریال را حتما می شناسید. او کسی نیست جز «لی یونگ ئه»، بازیگر نقش یانگوم در سریال جواهری در قصر.

 

های-جون کیم، کیم هائه-سوک، سون-یونگ کواک، یون-جین آن، هیون-چول چو، هونگ-نایی لی و بک سانگ-چاول از دیپر بازیگران این مجموعه کره ای هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.