2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين

فیلم اجرای مهدی داودی در مرحله دوم خنداننده شو 3 را ببینید

مهدی داودی دومین استندآپ کمدی خودش را نیز در خنداننده شو اجرا کرد که فیلم آن را مشاهده می کنید.

دوات آنلاین -مهدی داودی از آن کمدین هایی است که آینده خوبی خواهد داشت. او هم در اجرای اول و هم در استندآپ کمدی خودش در مرحله دوم خنداننده شو خوب ظاهر شد. فیلم اجرای او را در بالا تماشا کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محمدی 1400/11/14
سلام اجراتون عالی و بی نظیر نظیر بود من اجراهای شما خیلی خوشم میاد نیاز نیست شما اجرا کنید یک جا هم وایستید و بخندید همه مردم میخندن نیاز به اجرا نیست همین جوریشم ما تا شما رو می بینیم میخندیم من ک به شما رای دادم و مطمن هستم ک همه مردم بهتون رای میدن . همه به مهدی داوودی رای بدهید خواهش میکنم لطفا .
رها 1400/11/09
آقای داوودی عزیز اجراتون عالی بود واقعا از ته دلم براتون ناراحت شدم و از ته دلم براتون دعای سلامتی میکنم انشاالله همیشه بدرخشی
نرگس 1400/11/02
من به مهدی داوودی رای میدم
محمدی 1400/10/30
عالی بود اجراتون بی نظیر . خیلی ناراحت هستم بخاطر بیماری تون . آرزوی سلامتی براتون میکنم . من ک به شما رای دادم و به همه دارم میگم ک بهتون رای بدن تا استنداپ عالی تری از شما روی صحنه خنداننده شو تماشا کنیم .
لطفی 1400/10/30
عالی بود
فاطمه 1400/10/30
من خیلی ناراحتتون شدم شما خیلی عالی اجراهاتونو انجام میدادی
هانا 1400/10/30
جناب مهدی ! با دیدن اجرای قبلی شما همه انتظاراجرای خفن تری و برای مرحله دوم از شما داشتن اما سلامتی شما مهمتراز هرچیزه ... خوشحالم که افرادی متعهد به کار و شغلشون در جامعه ی ما وجود داره و حتما شما الگوی بسیارخوبی برای من و نوجوانای دیگه هستین. خیلی نگرانتون شدم و آرزوی سلامتی براتون میکنم . قطعا من بهتون رای میدم تا استنداپ بهتری رو ازشما روی صحنه خنداننده شو تماشا کنم...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.