2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
سریال کره ای ذهن زیبا چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

سریال کره ای ذهن زیبا چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

داستان سریال ذهن زیبا چیست؟ کدام بازیگران در آن حضور دارند و این مجموعه در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال ذهن زیبا از جمله مجموعه های جذاب کره ای است که در سال 2016 تولید شد و شبکه 5 آن را روانه آنتن کرده است. این سریال داستانی عاشقانه دارد و تماشای آن می تواند برای اوقات فراغت جذاب باشد.

عکسی از سریال کره ای ذهن زیبا

خلاصه داستان سریال ذهن زیبا

داستان سریال ذهن زیبا درباره یک پزشک به نام لی یونگ اوه است. او یک جراح مغز و اعصاب نابغه است که پس از اتمام تحصیل در خارج از کشور، برای خدمت به هموطنانش به کره بر می‌گردد و در بیمارستانی که پدرش رئیس آن است مشغول به کار می‌شود. بعد از مدتی او به عنوان یکی از حاذق‌ترین و بهترین جراحان کره در زمینه مغز و اعصاب معرفی می‌شود اما یونگ اوه به دلیل اختلال شخصیت ضد اجتماعی، فاقد همدلی نسبت به بیماران خود است. او با مرگ بیماران خود مواجه و از سویی با دختری به نام جین سونگ آشنا و به او علاقه مند می شود و همین عشق سبب می شود دوباره عواطف انسانی خود را به دست بیاورد.

 

تعداد قسمت های سریال ذهن زیبا

این سریال کره ای به کارگردانی مو وان لی در 14 قسمت ساخته شده و هر قسمت حدود 50 دقیقه است.

عکسی از سریال کره ای ذهن زیبا

ساعت پخش و تکرار

سریال ذهن زیبا را می توانید هر شب ساعت 11 از شبکه 5 تماشا کنید و تکرار آن نیز در ساعت های 11 صبح و 7 عصر روز بعد پخش می شود.

 

بازیگران سریال ذهن زیبا

جانگ هیوک، پارک سو دم، یان هون مین، پارک سو یانگ و… در ذهن زیبا بازی کرده اند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.