2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نجات زن شوهرکش از چوبه دار

نجات زن شوهرکش از چوبه دار

این زن همسرش را 10 سال قبل به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود.

دوات آنلاین -زن جوان که ۱۰‌سال قبل در یکی از شهر‌های غربی کشور شوهرش را به قتل رسانده‌ بود با پرداخت دیه موفق به جلب رضایت اولیای‌دم شده و از زندان آزاد شد.

 

به نوشته روزنامه جوان، مهرماه سال‌۹۰ بود که مأموران پلیس یکی از شهر‌های غربی کشور از قتل مرد جوانی در خانه‌اش با خبر و راهی محل شدند. مأموران پلیس در محل حادثه با جسد مردی روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده‌بود. بررسی‌ها نشان داد عامل قتل همسر مقتول است که پس از حادثه برای اینکه به زندگی‌اش پایان دهد خودش را از بالکن خانه‌اش به پایین پرتاب کرده، اما همسایه‌ها او را به بیمارستان منتقل کردند و از مرگ نجات پیدا کرده است.

 

اعتراف به همسرکشی

متهم پس از بهبودی به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: من و شوهرم با هم اختلاف داشتیم. او اهل کار و زندگی نبود و از طرفی هم دست بزن داشت تا اینکه روز حادثه با هم درگیر شدیم و با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده بودم او را به قتل رساندم. پس از این تصمیم گرفتم به خودم شلیک کنم، اما گلوله داخل اسلحه گیرکرد. دوباره تصمیم گرفتم با برق به زندگی‌ام پایان دهم، اما فیوز کنتور برق پرید که دستم را بریدم، اما باز هم فوت نکردم. آخرین بار خودم را از بالکن خانه‌ام به پایین انداختم که همسایه‌ها متوجه شدند و مرا به بیمارستان رساندند و باز هم از مرگ نجات پیدا کردم.

 

متهم پس از تحقیقات در دادگاه به قصاص محکوم شد و مدتی قبل در شهرستان پای چوبه‌ دار رفت، اما با میانجیگری هیئت صلح و سازش به سلولش بازگشت تا اینکه اولیای‌دم اعلام کردند با گرفتن دیه او را می‌بخشند.

 

پس از این گروه چتر نجات مستقر در دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند و با کمک خیرین، دیه مقتول را پرداخت کردند. بدین ترتیب زن جوان پس از گذشت ۱۰‌سال از زندان آزاد شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.