2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
انگیزه مرموز مرد زن نما از شلیک در مطب پزشک

انگیزه مرموز مرد زن نما از شلیک در مطب پزشک

مهاجم ناشناس پزشک متخصص و یکی از بیمارانش را هدف گلوله قرار داد و گریخت.

دوات آنلاین - مرد مسلح با پوشش زنانه، خود را به جای یک بیمار جا زد و با ورود به مطب یک متخصص عفونی در شهرستان ایذه، او و یکی از بیمارانش را با شلیک گلوله زخمی کرد و گریخت.

 

به نوشته جام‌جم، شامگاه شنبه یازدهم دی امسال صدای تیراندازی از مطبی در طبقه دوم داروخانه غنچه درخیابان امام (ره) شهرستان ایذه استان خوزستان، سکوت محله را شکست. وقتی همه سراسیمه از خانه و مغازه‌هایشان بیرون آمدند، دریافتند تیراندازی در مطب دکتر متخصص عفونی رخ داده که با ورود به آنجا پزشک و بیمارش را زخمی یافتند. دو مرد زخمی به بیمارستان شهدای ایذه و روز بعد به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند و تحت عمل جراحی قرار گرفتند که حال هردویشان رضایت‌بخش است.

 

 روایت دکتر از تیراندازی

 دکتر رضا ملکی گرجی، ۴۱ساله دیروز بعد از خروج از اتاق عمل در گفت‌وگویی کوتاه با جام‌جم گفت: «من و همسرم پزشک هستیم. آن روز مشغول ویزیت مردی ۴۳ساله در مطب بودم که در باز شد و فردی با پوشش زنانه به اتاق آمد. از او خواستم بیرون برود و منتظر بماند. منشی‌ام را صدا زدم که او را راهنمایی کند. مرد زن‌نما ناگهان سلاحی را از زیر چادرش بیرون آورد و سمتم گرفت. از مرد مسلح خواستم سلاح را کنار بگذارد تا جان کسی به خطر نیفتد که توجهی نکرد و دو تیر به پاهایم شلیک کرد.»

 

 وی افزود: «تیر سوم که شلیک شد، جا خالی دادم و به دیوار خورد. مرد بیمار سعی کرد به من کمک کند که مرد تیرانداز به او شلیک کرد و هردو زخمی کف اتاق افتادیم و مهاجم مسلح فرارکرد. منشی‌ام که یک مرد است و همسر مرد بیمار وارد شدند و ما را زخمی یافتند. بعد به بیمارستان منتقل کرده و نجات پیدا کردیم. نمی‌دانم ضارب مسلح چه هدفی را دنبال می‌کرد. من با کسی اختلاف و درگیری نداشتم و همیشه رفتار خوبی با مردم ایذه و بیمارانم داشتم. امیدوارم مأموران ضارب را زودتر بازداشت کنند.»

 

با موتور سیکلت گریخت

منشی مطب که شاهد این تیراندازی بود درباره ماجرا به خبرنگار ما گفت: «آقای دکتر اهل ساری است و با همسرش شش سال می‌شود که به ایذه آمده‌اند. در دو سال اول کرونا بیماران زیادی به او مراجعه کرده و تحت درمان بودند. مدتی بود همسرش به شهر دیگری منتقل شده و آقای دکتر چند روز یک‌بار به آنجا می‌رفت. حوالی ساعت ۱۹ شنبه نوبت به آخرین بیمار رسید. او مردی ۴۳ساله بود که با همسرش به مطب آمدند. او منتظر ماند و شوهرش وارد اتاق شد. »

 

وی ادامه داد: «چند دقیقه بعد فردی چادری به سمت اتاق دکتر رفت که گفتم منتظر باشید. با شنیدن صدایم دستپاچه شد. او پوشش زنانه داشت اما جثه و کفش‌هایش مردانه بود. شک کردم و دنبالش رفتم. در اتاق را بسته بود و نمی‌گذاشت وارد شویم. چند لحظه بعد صدای شلیک گلوله شنیدم. عقب آمدم و در باز شد و مرد مسلح که چادر زنانه و نقاب به چهره داشت، کلتش را سمت من وهمسر مرد بیمار گرفت و متواری شد. به دنبال ضارب دویدم که پس از پیچیدن داخل کوچه خلوت سوار موتورسیکلتی شد و گریخت.»

 

پرونده‌ای در این باره در دادسرای شهرستان ایده استان خوزستان تشکیل شده و تحقیقات مأموران برای یافتن مرد مسلح که دوربین‌های مداربسته تصویرش را با پوشش زنانه ثبت کرده، ادامه دارد. با تلاش تیم پزشکی دو مجروح حادثه نیز از مرگ نجات یافتند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.