2024/05/11
۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
نقشه پلید مرد زن نما برای مردان پولدار

نقشه پلید مرد زن نما برای مردان پولدار

لباس زنانه می‌پوشیدم و به عنوان زن خیابانی سوار خودروی افراد پولدار می‌شدم و بعد در فرصتی مناسب با تهدید آتش زدن آنها اموالشان را سرقت می‌کردم.

دوات آنلاین -مرد جوان وقتی از کنایه‌های نامزدش به ستوه آمد، لباس زنانه تن کرد و برای اخاذی از مردان پولدار سوار خودروی آنها شد. متهم پس از پاشیدن بنزین به روی راننده و تهدید به آتش‌افروزی دست به اخاذی می‌زد که بازداشت شد.

 

به نوشته روزنامه ساعت یک بامداد 25 اسفند سال قبل به مأموران پلیس پایتخت خبر رسید مرد زن‌نمایی خودروی شاسی بلند مرد پولداری را در یکی از خیابان‌های غربی سرقت کرده است.

 

صاحب خودروی شاسی بلند که وحشت زده خودش را به مأموران پلیس رسانده بود در توضیح ماجرا گفت: با خودروی شاسی بلند گران‌قیمتم در بزرگراه شهید ستاری در حال حرکت به سوی خانه‌ام بودم که متوجه شدم زن جوانی کنار بزرگراه برای من دست تکان داد و خواست خودروام را نگه دارم. در آن ساعت از شب برایم عجیب بود که زن تنهایی کنار بزرگراه منتظر تاکسی باشد اما این احتمال را دادم که او مشکلی پیدا کرده و برای رفتن به مقصدش ماشین گیرش نمی‌آید و به همین دلیل کنارش توقف کردم و برای رساندن به مقصدش سوارش کردم و به راه افتادم.

 

تهدید به آتش‌افروزی

وی ادامه داد: او ماسک چند لایه زده بود و از طرفی هم خیلی آرام حرف می‌زد که به نظر می‌رسید صدایش شبیه صدای زن نیست اما خیلی کنجکاو نشدم تا اینکه پس از طی مسافتی از من خواست کنار خیابانی توقف کنم که پیاده شود. به او گفتم که هنوز به مقصد نرسیده‌ای اما او شروع به داد و فریاد کرد که خودروام را متوقف کردم. او ماسک صورتش را برداشت که متوجه شدم مرد است اما لباس زنانه پوشیده است. مرد زن‌نما ناگهان ظرف پلاستیکی از داخل کیفش بیرون آورد و در آن را باز کرد و تمامی مایع داخل آن را به سر و صورت و لباس‌هایم پاشید. ابتدا فکر کردم اسید است اما از بوی آن متوجه شدم که بنزین است. وی فندکش را روشن کرد و تهدید کرد هر چقدر پول دارم به او بدهم، وگرنه مرا آتش می‌زند. در حالی که به شدت ترسیده بودم در خودرو را باز و فرار کردم و او هم پشت فرمان خودروام نشست و خودروام را همراه با کیف پول و اموال گران‌قیمتم سرقت کرد.

 

دستگیری مرد زن‌ نما

با شکایت مرد جوان پرونده به دستور قاضی سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه 15 دادسرای ناحیه 5 برای رسیدگی در اختیار تیمی از مأموران پلیس قرار گرفت.

 

مأموران پلیس در نخستین گام شماره پلاک خودروی سرقتی را برای شناسایی در اختیار تمامی گشت‌های پلیس قرار دادند تا مأموران پلیس به محض مشاهده آن را متوقف کنند.

 

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مأموران گشت پلیس شهریار به خودروی شاسی بلندی که شباهت زیادی با خودروی سرقتی داشت و راننده آن مرد جوانی بود، مشکوک شدند. مأموران پلیس پس از استعلام شماره پلاک خودرو متوجه شدند شماره پلاک خودروی شاسی بلند متعلق به خودروی پژو 206 است که روی این خودرو نصب شده است. بدین ترتیب مأموران مطمئن شدند که خودروی‌ گران‌قیمت سرقتی است و به راننده دستور ایست دادند. راننده خودرو با دیدن مأموران اقدام به فرار کرد و در نهایت مأموران پلیس در تعقیب و گریزی کوتاه خودرو را متوقف و راننده آن را که مرد 33ساله‌ای به نام کامبیز بود بازداشت کردند.

 

بررسی‌های سوابق متهم نشان داد مرد جوان همان سارق زن‌نمایی است که مدتی قبل خودروی شاسی بلند را از غرب تهران سرقت کرده است، بنابراین پرونده با قرار عدم صلاحیت همراه متهم به تهران فرستاده شد.

 

سارق 33 ساله پس از انتقال به دادسرا، مقابل قاضی سعید احمدبیگی به سرقت خودرو اعتراف کرد و بازپرس پرونده وی را به اتهام سرقت مقرون به آزار، تهدید به آتش زدن شاکی و نصب پلاک غیر روی خودروی سرقتی بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس قرار داد.

 

گفت‌وگو با متهم

*کامبیز سابقه داری؟

بله، قبل از این به اتهام مواد مخدر به زندان رفته بودم و البته خلاف‌های کوچک دیگر هم می‌کردم که پس از آزادی توبه کردم سعی کردم آدم سر به راهی شوم اما بیکاری و بی‌پولی باعث شد دوباره خلاف کنم.

 

*چرا؟

مدتی قبل عاشق دختری شدم و با او نامزد کردم اما وضع مالی‌ام خوب نبود و همیشه نامزدم و خانواده‌اش به من سرکوفت می‌زدند. آنقدر بی‌پول بودم که حتی نمی‌توانستم خودروی پژو 206 خودم را که خراب شده بود تعمیر کنم که تصمیم گرفتم دست به سرقت بزنم.

 

*درباره شیوه و شگرد سرقتت توضیح بده.

لباس زنانه می‌پوشیدم و به عنوان زن خیابانی سوار خودروی افراد پولدار می‌شدم و بعد در فرصتی مناسب با تهدید آتش زدن آنها اموالشان را سرقت می‌کردم.

 

*چرا لباس زنانه می‌پوشیدی؟

من خیلی فیلم نگاه می‌کنم و هر زمانی که بیکار هستم فیلم هالیوودی می‌بینیم. مدتی قبل در یکی از فیلم‌ها با این روش آشنا شدم و دیدم که سارقی با پوشیدن لباس زنانه و شکار طعمه‌ای با پاشیدن بنزین طعمه‌اش را ترساند و موفق به سرقت شد. از طرفی هم می‌دانستم اگر زنی داخل خیابان از افراد پولدار بخواهد او را تا مقصدی برسانند آنها قبول می‌کنند و فکر کردم با این روش خودم را طعمه افراد پولدار و به راحتی از آنها سرقت کنم.

 

*درباره آخرین سرقتت توضیح بده.

من لباس شیک زنانه تهیه کردم و شب کنار بزرگراه ستاری ایستادم تا اینکه خودروی شاسی بلندی کنارم توقف کرد و سوار شدم. سعی کردم مثل زنان رفتار کنم اما خیلی حرف نمی‌زدم که صدایم رازم را برملا کند. پس از طی مسافتی بطری پر از بنزین را از داخل کیف دستی‌ام بیرون آوردم و به روی راننده پاشیدم و فندک را روشن کردم و تهدید کردم او را آتش می‌زنم. راننده که وحشت کرده بود در خودرو را باز و فرار کرد و من هم خودرواش را سرقت کردم.

 

*خودروی شاکی را چه کار کردی؟

خودروی خودم خراب بود، بنابراین پلاکش را روی خودروی شاسی بلند نصب کردم و به نامزدم گفتم ارثیه‌ام را فروخته‌ام و خودروی جدید خریده‌ام. مدتی با دوستانم و نامزدم با خودروی سرقتی تفریح کردم تا اینکه مأموران پلیس مرا شناسایی و دستگیر کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.