2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال کیمرا + اسامی بازیگران

خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال کیمرا + اسامی بازیگران

سریال کره ای کیمرا در چند قسمت ساخته شده است؟ کدام بازیگران در آن حضور دارند؟ داستان این مجموعه چیست؟

دوات آنلاین -سریال کیمرا از جمله مجموعه های جذابی است که علاقه مندان به سریال های کره ای می توانند آن را از طریق شبکه نمایش خانگی دنبال کنند. این سریال داستانی معمایی و هیجان انگیز دارد.

عکسی از سریال کره ای کیمرا

خلاصه داستان سریال کیمرا

داستان سریال کیمرا، پلیسی و جنایی است.  وقوع یک انفجار در سال ۱۹۸۴ شروعی بر قتل های زنجیره ای بود که راز آن هرگز فاش نشد. این پرونده به کیمرا معروف شد و همیشه یک معمای بزرگ بود تا این که حالا بعد از گذشت 35 سال انفجار مشابهی رخ می دهد. چا جه هیون، کارگاه پلیس، مصمم می شود این راز مخوف را فاش کند. او در این پرونده با کارآگاهی دیگر به نام یو جین که در خانوادهای آمریکایی بزرگ شده و سابقه کار در اف بی آی را نیز دارد، همکار می شود و این دو برای حل معما و دستگیری مجرم تلاش می کنند و در نهایت می فهمند میان دو انفجار رابطه ای وجود دارد و ...

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال کره ای جراح مغز

 

سریال کیمرا چند قسمت است

این سریال کره ای تولید سال 2021 است و در آی ام دی بی نمره 7.6 را به دست آورده است. این سریال در یک فصل ساخته شده و 16 قسمت دارد.

عکسی از سریال کره ای کیمرا

بازیگران سریال کیمرا

لی هی جون، نام آئه گی، وو هیون، کانگ ایل شین و جی یان در سریال کره ای کیمرا بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.