2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سریال چینی گرگ چند قسمت است؛ خلاصه داستان و بازیگران

سریال چینی گرگ چند قسمت است؛ خلاصه داستان و بازیگران

سریال گرگ یک عاشقانه جذاب چینی است که وارد شبکه نمایش خانگی شده و می توانید در اوقات فراغت آن را تماشا کنید.

دوات آنلاین -سریال گرگ یکی از مجموعه های جذاب چینی است که داستانی عاشقانه دارد. اطلاعات لازم درباره این سریال را در ادامه بخوانید.

عکسی از سریال چینی گرگ

خلاصه داستان سریال گرگ

داستان سریال گرگ در اواخر سلسله تانگ اتفاق می افتد و دو شخصیت اصلی دارد. یکی از آنها پسر جوانی به نام ژو یوون است که در یک گله گرگ و میان حیوانات بزرگ شده است و یک روز وقتی می‌ خواهد توله ‌های گرگ  را نجات بدهد دچار حادثه می شود از صخره سقوط می‌کند. امپراطور تانگ او را به طور اتفاقی پیدا و به فرزندخواندگی قبول می‌ کند.

 

شخصیت دوم سریال دختری به نام ژیازینگ، شاهزاده خانم شهر کوییژو است. ژیازینگ و ژو یوون با هم آشنا می شوند اما یکسری اتفاقات باعث می شود از هم دور شوند. این جدایی 8 سال طول می کشد تا این که آنها دوباره همدیگر را پیدا می کنند و این گونه است که عشق آغاز می شود البته عشقی پرماجرا .

عکسی از سریال چینی گرگ

تعداد قسمت های سریال گرگ

سریال چینی گرگ محصول سال 2020 است و کارگردان آن بانوی تایوانی به نام یو شان چن است. این سریال یک فصل دارد و در 49 قسمت ساخته شده است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال محافظ سلطنتی

 

بازیگران سریال گرگ

در این مجموعه چینی که وارد شبکه نمایش خانگی شده است، تالو وانگ، لی کین، ژان شیاو، ژیلی شن و شو یاو کو بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.