2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
طلاق به خاطر فراموش کردن تاریخ تولد همسر

طلاق به خاطر فراموش کردن تاریخ تولد همسر

این زوج 5 ماه بعد از ازدواج راهی دادگاه خانواده شدند تا از هم جدا شوند.

دوات آنلاین -مرد جوان وقتی تاریخ تولد همسرش را فراموش کرد، هرگز تصور نمی کرد این موضوع پایش را به دادگاه خانواده  تهران باز کند. او که فقط پنج ماه بود ازدواج کرده بود با همسرش راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه از هم جداشوند.

 

دلیل طلاق

تپش جام جم نوشت: این مرد وقتی در مقابل قاضی دادگاه خانواده قرار گرفت درباره علت درخواست جدایی گفت: پنج ماه است ازدواج کرده ام. با یاسمن در یک فروشگاه آشنا شدم. هر دو به خرید رفته بودیم و همانجا ارتباط ما شکل گرفت و بعد از مدتی عاشق یاسمن شدم. برای همین به او پیشنهاد ازدواج دادم و عروسی ما برگزار شد.

 

دوران نامزدی طولانی ای نداشتیم و خیلی زود زندگی مشترک ما آغاز شد اما از همان روزهای اول فهمیدم اشتباه کرده ام زیرا یاسمن در زندگی چهره دیگری از خودش نشان داد. او هر روز بهانه می گرفت و مرتب از من می خواست به مهمانی و گردش برویم تا این که چند روز پیش وقتی به خانه آمدم و متوجه شدم یاسمن خیلی ناراحت است.

 

هرچه از او علت ناراحتی اش را پرسیدم، جواب نداد و با گریه گفت فردا تولدش است و من فراموش کرده ام. خودم هم خیلی ناراحت شدم زیرا به دلیل مشغله کاری فراموش کرده بودم ولی هنوز هم دیر نشده بود. روز تولدش فردا بود و من هم بلافاصله برایش یک برنامه چیدم و فردای آن شب خانواده اش را دعوت و او را غافلگیر کردم ولی او مثل بچه ها همچنان قهر بود و حتی در جمع هم حاضر نشد کوتاه بیاید. هرچه با او صحبت کردم فایده ای نداشت و هرچه سعی کردم از دلش در بیاورم به حرف هایم گوش نکرد.

 

با این که برایش جشن گرفتم جلوی همه مرا خوار و خفیف کرد و هدیه ای که برایش خریده بودم به سمتم پرت کرد و رفتار نامناسبی داشت. این جنجال در نهایت به قهر طولانی و درخواست طلاق منجر شد. من دیگر نمی خواهم در کنار این زن خودخواه زندگی کنم. او اگر مرا دوست داشت چنین رفتاری نمی کرد.

 

نوعروس چه گفت

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم اولین تولدم بعد از ازدواج مان را فراموش کرد. این مساله بی اهمیت و کوچک نیست. او با این رفتار نشان داد که من چقدر برایش بی اهمیت هستم. مگر می شود آدم در اولین سال زندگی مشترکش، تولد همسرش را فراموش کند.

 

بعد از آن هم یک جشن ساده گرفت و فقط خانواده مرا دعوت کرد که جبران کند. در صورتی که می توانست رفتار بهتری داشته باشد و این اتفاق را تا این حد ساده و پیش پا افتاده جلوه ندهد.

 

او بود که به من توهین کرد و من هم دیگر نمی خواهم او را ببینم. شوهرم اگر عاشق من بود نباید روز تولدم را فراموش می کرد و باید به من اهمیت می داد، نه این که جوری رفتار کند که انگار اتفاقی نیفتاده و رفتار بدی نداشته است.

 

در پایان قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست در فرصت پیش آمده با یک مشاوره خانواده صحبت کنند تا شاید مشکل شان حل شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.