2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
علی صادقی؛ همیشه در نقش های تکراری

علی صادقی؛ همیشه در نقش های تکراری

علی صادقی در همه فیلم ها و سریال هایش یک تیپ شخصیتی را بازی می کند و تصمیم ندارد از این نقش های تکراری فاصله بگیرد.

دوات آنلاین -علی صادقی در سریال پلاک 13 همان شخصیت همیشگی را دارد، با همان رفتارها، طرز بیان، جملات و ... اما آیا راز سلبریتی ماندن صادقی در همین تکرارهای او است یا این که کلیشه شدن نقش هایش از محبوبیت وی می کاهد؟

علی صادقی همیشه نقش های تکراری بازی می کند

شروع بازیگری علی صادقی از نوجوانی

قاب کوچک جام جم نوشت: بسیاری علی صادقی را از زمانی که نوجوان بوده و در فیلم و سریال های مختلف بازی می کرده به یاد دارند. سریال بهترین تابستان من نخستین سریالی است که علی صادقی سال ۱۳۷۵ در آن حضور داشت و در همان سریال با وجود آنکه صدایش به صورت دوبله پخش می شد توانست به دل مخاطب بنشیند.

 

على صادقی، بازیگری را بعد از آن ادامه داد و در سریال های موفق بسیاری مانند دردسر والدین، پشت کنکوری ها، کوچه اقاقیا  بازی کرد و در خانه به دوش و متهم گریخت به اوج شهرت و محبوبیت رسید.

نگاهی به فیلم ها و سریال های علی صادقی

تکراری شدن علی صادقی

سه در چهار، بزنگاه، خوش نشین ها و... سریال های بعدی است که علی صادقی در آنها نیز به عنوان بازیگر حضور داشت اما دیگر به جایی رسید که بعد از بازی در این سریال ها و حضور در فیلم های سینمایی مانند کیش و مات، ازدواج در وقت اضافه، ۵۰ کیلو آلبالو، عشقولانس، خالتور، ایکس لارج، زن ها فرشته اند ۲ و... مخاطب ها به این باور رسیدند که علی صادقی با یک تیپ شخصیت از یک سریال وارد یک فیلم سینمایی و از یک فیلم سینمایی وارد سریالی دیگر می شود؛ بدون آن که بخواهد قدری از شخصیت همیشگی اش فاصله بگیرد.

 

برای همین هم حضورش در نون خ موفقیتی برای بازیگر به همراه نداشت و حضورش با گریم متفاوت در داش آكل هم نتوانست او را از تیپ کلیشه ایش خارج کند. هرچند خود او نیز می گوید تمایلی برای خروج از تیپ ثابت شخصیتی اش ندارد و کارگردان ها نیز انتظاری بیشتری از نقشی که همیشه در آن بازی می کند ندارند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.