2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
قتل خواهر و خواهرزاده با شلیک گلوله

قتل خواهر و خواهرزاده با شلیک گلوله

مرد جوان بعد از ارتکاب 2 قتل با شلیک گلوله، فراری شده بود اما عاقبت دستگیر شد.

دوات آنلاین -مرد ۲۹ ساله که خواهر و خواهرزاده اش را با شلیک گلوله به قتل رسانده، پس از دستگیری مدعی شد با انگیزه اختلاف خانوادگی مرتکب این جنایت شده است.

 

کشف اجساد 2 زن

به نوشته روزنامه جام جم، ۱۱ آبان امسال ماموران پلیس سروستان در جریان کشف جسد دو زن در باغ های حاشیه این شهر قرار گرفتند.

 

تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی راهی محل کشف جسد شده و در تحقیقات اولیه دریافتند جسد متعلق به زنی میانسال و دختر جوانی است که با شلیک گلوله از پا درآمده اند.

 

با توجه به نوع جنایت و سرقت نشدن از قربانیان، کارآگاهان احتمال دادند آنها قربانی یک انتقام کور شده و قاتل با آنها آشنا بوده است.

 

با بررسی پرونده افراد ناپدیدشده، هویت مقتولان شناسایی شد و کارآگاهان دریافتند اجساد متعلق به زنی ۴۵ ساله و دختر ۲۰ ساله اش است.

 

دستگیری قاتل

با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد و ردپای برادر آن زن در این جنایت به دست آمد که با خواهر و خواهرزاده اش اختلاف شدیدی داشته و پس از این جنایت متواری شده است.

 

پس از دو هفته، رد متهم ۲۹ ساله در شهرستان فسا به دست آمد و ماموران او را دستگیر کردند و سلاحی که مادر و دختر با آن به قتل رسیده بودند نیز کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان فسا دراین باره گفت: قاتل ۲۹ ساله انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلاف خانوادگی با مقتولان عنوان کرده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.