2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اعتراف مرد معتاد به 3 جنایت خانوادگی

اعتراف مرد معتاد به 3 جنایت خانوادگی

این مرد علاوه بر همسر و دخترش خواهرزاده خود را نیز از پا درآورد.

دوات آنلاین -مرد خشمگین که همسر و فرزندش را در آران و بیدگل و خواهرزاده اش را در قم به قتل رسانده بود، در تحقیقات پلیسی به تشریح ۳ جنایت خود پرداخت.

 

شلیک جنون آمیز

به نوشته روزنامه جام جم، صبح روز شنبه ۲۲ آبان امسال خبر هولناکی در روستای علی آباد آران و بیدگل پیچید. داماد یکی از اهالی در جنایتی هولناک همسر و یکی از دختران خود را با شلیک گلوله کشت و دختر دیگرش را مجروح کرد.

 

دقایقی بعد با حضور ماموران پلیس در محل جنایت تحقیقات آغاز و مشخص شد قاتل به نام مجتبی پس از این جنایت از روستا فرار کرده است.

 

او اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت و همراه همسر و سه فرزندش در قم زندگی می کرد. چند روز قبل همسرش به خانه پدرش آمده بود و شب قبل از جنایت مجتبی برای آشتی کنان و بازگرداندن همسرو فرزندانش به خانه آنها آمده بود.

 

او صبح شنبه در اقدامی هولناک ابتدا همسرش را با شلیک گلوله کشت و بعد سراغ دخترهای دوقلویش رفت که یکی از آنها را از پای درآورد اما دومین دختر با وجود مجروحیت موفق به فرار شد.

 

تسلیم شدن قاتل

در حالی که تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه داشت او ساعاتی بعد با مراجعه به یکی از کلانتری های قم خود را تسلیم کرد. در جریان تحقیقات مشخص شد، جنایت های مجتبی به روستای علی آباد ختم نشده و او خواهرزاده اش را نیز با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

 

متهم در تحقیقات مدعی شد: اهل قم هستم و سال ها قبل پس از آشنایی با همسرم با او ازدواج کردم. به خاطر اعتیادم، همسرم چند بار از خانه قهر کرد. آخرین بار هم سر اعتیاد من با هم درگیر شدیم و او قهر کرد. من هم با تهیه اسلحه ای سراغ او و دخترانم رفته و به آنها شلیک کردم که همسرم و یکی از دخترانم فوت شدند.

 

متهم در ادامه اعترافاتش به قتل خواهرزاده اش هم اعتراف کرد و گفت: پس از درگیری داخل خودروی خواهرزاده ام در یکی از محله های قم او را هم با شلیک گلوله کشتم. بعد از جنایت ها تصمیم گرفتم خود را تسلیم کنم. پس با دیدن کلانتری وارد آنجا شده و خودم را معرفی کردم.

 

پرونده این جنایت با قرار عدم صلاحیت به دادسرای آران و بیدگل منتقل شد تا از او در آنجا تحقیق شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.