2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قتل زن معتاد هنگام فرار از پاتوق مخوف

قتل زن معتاد هنگام فرار از پاتوق مخوف

این زن بعد از درگیری با زنی دیگر به خاطر بازی قمار به دست او کشته شد.

دوات آنلاین -زن معتاد که در قمار با ساقی مواد مخدر باخته بود هنگام درگیری به قتل رسید. قاتل که زنی جوان است پس از دستگیری مدعی شد هرکس در قمار می‌باخت باید برای دیگران مواد می‌خرید، اما مقتول پس از باخت به قولش عمل نکرد و قصد فرار داشت که درگیری مرگبار رخ داد.

 

به نوشته روزنامه جوان، ساعت‌۲۳:۴۰ شامگاه جمعه ۲۱‌آبان قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۱۳ بازار از مرگ مشکوک دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در بیمارستان با جسد دختر ۲۲‌ساله‌ای به نام مهین روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت وی چند روز قبل در درگیری با ضربه چاقو زخمی شده و سرانجام ساعتی قبل بر اثر عفونت زخم روی تخت بیمارستان به کام مرگ می‌رود.

 

از سوی دیگر مشخص شد مهین دختر تنهایی بوده و در خانه‌ای در جنوب تهران زندگی می‌کرده که عصر روز جمعه خاله‌اش پیکر نیمه جانش را به بیمارستان منتقل می‌کند، اما تلاش تیم پزشکی برای نجات جانش نتیجه نمی‌دهد و وی بر اثر عفونت ناشی از ضربه چاقو فوت می‌کند. بدین ترتیب مأموران پلیس از خاله وی تحقیق کردند.

 

درگیری با ساقی مواد

خاله وی به مأموران پلیس گفت: مهین دختر خواهرم بود که مدتی قبل خانه‌ای در یکی از خیابان‌های جنوب تهران اجاره کرد و تنها زندگی می‌کرد. من همیشه با او تماس داشتم و از حالش با خبر بودم و گاهی هم به خانه‌اش می‌رفتم و به او سر می‌زدم و اگر کمکی نیاز داشت به او کمک می‌کردم.

 

یک روز قبل با تلفن همراهش تماس گرفتم، اما جواب نداد که احتمال دادم شاید جایی است که نمی‌تواند تلفنی با من حرف بزند و به همین خاطر منتظر تماسش بودم، اما خبری از او نشد که دوباره عصر روز جمعه با او تماس گرفتم. مهین این بار هم تلفن همراهش را جواب نداد که نگرانش شدم و به خانه‌اش رفتم. با کلید یدکم در را باز کردم که دیدم مهین در گوشه‌ای از اتاقش بی‌حال افتاده‌است و حتی رمق برخاستن از جایش را ندارد. از طرفی هم متوجه شدم که او زخمی است که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم و درخواست کمک و دقایقی بعد او را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردم.

 

وی ادامه داد: مهین در مسیر بیمارستان به من گفت چند روز قبل با زن جوانی به نام پریچهره که ساقی مواد است درگیر شده و او را زخمی کرده‌است.

 

دروازه غار

دختر خواهرم حالش خوب نبود، اما از او خواستم که بیشتر توضیح دهد که گفت آن روز برای خرید مواد به محله دروازه غار رفته و قرار بوده از زنی به نام پریچهره مواد بخرد. میهن داخل پاتوق با پریچهره درگیر می‌شود و از پاتوق فرار می‌کند، اما ساقی مواد او را تعقیب می‌کند و داخل کوچه به او می‌رسد و با هم درگیر می‌شوند. پریچهره مقابل چشمان تعدادی از دوستانش دختر خواهرم را با چاقو زخمی می‌کند. مهین گفت پس از حادثه دوستانشان میانجیگری کردند و آن‌ها را جدا کردند که درگیری تمام شد و او به خانه برگشته است. فکر می‌کرده زخمش کاری نیست و در خانه استراحت و خود درمانی می‌کردم تا اینکه روز به روز حالش بدتر شد به طوری‌که نه توان راه رفتن داشته نه توان تلفن زدن.

 

من الان از ساقی مواد به اتهام قتل دختر خواهرم شکایت دارم.

 

دستگیری قاتل

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران پلیس تحقیقات فنی خود را برای شناسایی قاتل آغاز کردند که پس از بررسی دوربین‌های مداربسته دریافتند، پریچهره که زن ۲۵‌ساله‌ای و فروشنده مواد‌مخدر است وقتی متوجه می‌شود مهین حالش بد و به بیمارستان منتقل شده ‌است همراه دوستانش به اطراف بیمارستان می‌آید تا از حال مهین با خبر شود، اما وقتی متوجه می‌شود او فوت کرده است به سرعت از محل فرار می‌کند.

 

بدین ترتیب با به‌دست آمدن این اطلاعات مأموران پلیس برای دستگیری قاتل وارد عمل شدند و صبح روز شنبه متهم را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

 

قمار مرگبار

متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و با اظهار پشیمانی به قتل دختر جوان اعتراف کرد.

 

وی در ادعایی گفت: مهین از دوستان من بود و مدتی قبل در پاتوق مواد‌فروشان با هم آشنا شدیم. او همیشه برای خرید مواد به پاتوق که حوالی دروازه غار است، می‌آمد. روز حادثه من و تعدادی از دوستانم آنجا بودیم و مهین هم همراه ما بود. معمولاً ما همیشه با هم قمار می‌کردیم و شرطمان این بود که بازنده برای دیگران مواد‌مخدر بخرد. آن روز مثل همیشه با هم قمار کردیم و مهین هم باخت که از او خواستیم مواد بخرد که همه مصرف کنیم، اما او قبول نکرد. بعد از آن بود که مشاجره لفظی ما شروع شد که دوستانمان میانجیگری کردند و مهین هم از فرصت استفاده کرد و از داخل پاتوق فرار کرد. به سرعت به دنبالش رفتم که دیدم داخل کوچه سوار موتورسیکلتی شد و راننده هم شروع به حرکت کرد. قصد داشتم با چاقو ضربه‌ای به دست راننده بزنم که توقف کند، اما ضربه به مهین برخورد کرد و او زخمی شد. من احتمال دادم ضربه‌ام کاری نباشد و فکر می‌کردم او زود خوب شود تا اینکه عصر جمعه فهمیدم حالش بد شده و به بیمارستان منتقل شده است.

 

وی در پایان گفت: من قصد قتل نداشتم و الان هم پشیمان هستم.

 

متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهان حادثه به دستور قاضی حبیب‌الله صادقی در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.