2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

فیلم طرز تهیه جوجه کباب مکزیکی با سالاد سالسا

جوجه کباب مکزیکی کمی تند است و به همین خاطر طرفداران خاص خودش را دارد. این غذا با سالاد سالسا طعمی بی نظیر خواهد داشت.

دوات آنلاین -جوجه کباب مکزیکی برای افرادی که به غذاهای تند علاقه دارند یک پیشنهاد جذاب و هیجان انگیز است مخصوصا وقتی با سالاد سالسا همراه شود. فیلم بالا از برنامه به خانه بر می گردیم طرز تهیه و دستور پخت این غذا را شرح داده است.

 

مواد لازم برای جوجه کباب مکزیکی

سینه مرغ ۵۰۰ گرم

رب گوجه ۱ قاشق غذاخوری

سس کچاپ تند ۲ قاشق غذاخوری

فلفل قرمز و سیاه ۱ قاشق چایخوری

پودر تخم گشنیز نصف قاشق چایخوری

پودر سیر نصف قاشق چایخوری

پاپریکا نصف قاشق چایخوری

فلفل پرک نصف قاشق چایخوری

آب لیموترش ۲ قاشق غذاخوری

پیاز متوسط ۱ عدد

روغن مایع ۳ قاشق غذاخوری

ج.جه کباب مکزیکی را چطور درست کنیم

دستور پخت جوجه کباب مکزیکی

ابتدا داخل ظرف رب گوجه و سی کچاپ را اضافه میکنیم سپس فلفل قرمز و سیاه، پودر تخم گشنیز، پودر سیر، پاپریکا، فلفل پرک و آب لیموترش را اضافه کرده حسابی مخلوط می کنیم تا سس یکدستی بدست آید و در آخر نمک به میزان لازم به همراه روغن زیتون یا روغن سالاد اضافه شده و مجدد مخلوط می کنیم.

 

بیشتر ببینید: طرز تهیه جوجه کباب متفاوت با سیر و عسل

 

سینه های مرغ را بصورت مکعبی یا مربع برش می‌زنیم و داخل مواد سس می ریزیم در آن را می‌بندیم و حداقل دو ساعت داخل یخچال استراحت می دهیم تا مرغ ها حسابی مزه دار شوند و در نهایت جوجه های مزه دار شده را به سیخ های چوبی که از قبل خیس کرده ایم می‌کشیم و داخل تابه چدنی یا تفلونی گریل می کنیم و یا می توانیم به سیخ فلزی بکشیم و روی منقل زغالی یا گازی کباب کنیم.

طرز تهیه سالاد سالسای مکزیکی را یاد بگیرید

مواد لازم برای سالاد سالسای مکزیکی

گوجه ۲ عدد

خیار ۲ عدد

گشنیز خرد شده ۲ قاشق غذاخوری

سیر یک حبه

پیاز متوسط قرمز ۱ عدد

ذرت پخته نصف پیمانه

سس مایونز و پنیر فتا به مقدار لازم

آب لیمو ترش ۱ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل به میزان دلخواه

 

فیلم: طرز تهیه جوجه کباب چوبی مخصوص با تابه

 

طرز تهیه سالاد سالسای مکزیکی

دو عدد گوجه فرنگی را برش زده و قسمت داخل گوجه را جدا میکنیم (گوشت گوجه) و قسمت های سفت آن را نگینی خرد میکنیم حالا دو عدد خیار را به شکل نگینی خرد کرده و به همراه گشنیز خرد شده ریز، پیاز متوسط قرمز نگینی به گوجه ها اضافه می کنیم و یک حبه سیر استوری شده را اضافه کرده و بعد نصف پیمانه ذرت پخته شده اضافه می کنیم تا اینجای کار اصلا مواد را مخلوط نمی کنیم چون زیاد مخلوط کردن باعث آب انداختن مواد می شود.

 

 حالا یک تا دو قاشق غذاخوری سس مایونز به همراه آب لیمو ترش و نمک و فلفل به میزان دلخواه اضافه کرده و همه مواد را به آرامی باهم مخلوط می کنیم و در آخر پنیر فتا یا هر پنیر مورد ذائقه خرد شده اضافه می کنیم و کنار کباب یا سایر غذاها سرو می کنیم. می شود به جای مایونز از ماست چکیده استفاده کرد.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.