2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
قتل به خاطر چشم در چشم شدن

قتل به خاطر چشم در چشم شدن

متهم بعد از کشتن میانجیگر نزاع فرار کرده بود اما عاقبت به دام افتاد.

دوات آنلاین -مردی که در جریان درگیری با کارگر تره‌بار میانجی دعوا را به قتل رسانده و از محل فرار کرده‌ بود بازداشت شد.

 

به نوشته روزنامه جوان، بامداد یکشنبه ۲۱‌شهریور امسال به مأموران کلانتری‌۱۴۴ جوادیه تهرانپارس خبر رسید، پسر جوانی از ناحیه سینه‌زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده که بر اثر شدت جراحات روی تخت بیمارستان فوت کرده‌است.

 

با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس راهی محل شدند و در آنجا با جسد خونین پسر ۲۷‌ساله‌ای به نام بهروز روبه‌رو شدند که با اصابت ضربه چاقو به قلبش به قتل رسیده بود.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول کارگر تره باری در نزدیکی میدان پروین است که ساعتی قبل در درگیری با پسر جوانی به قتل رسیده است.

 

گفته‌های شاهدان و دوستانش حکایت از آن داشت در آن درگیری ابتدا دوست مقتول با پسر ۲۲‌ساله‌ای به نام پیمان درگیر می‌شود و بهروز برای میانجیگری وارد درگیری می‌شود که با ضربه چاقو پیمان زخمی و بعد هم به قتل می‌رسد.

 

یکی از دوستان مقتول گفت: من همراه تعدادی از دوستانم در میدان تره بار کار می‌کنیم. شامگاه حادثه بهمن یکی از دوستانمان از تره‌بار به داخل خیابان رفت که سیگار بخرد. وقتی پیش آمد خیلی ناراحت بود که به نظر می‌رسید با فرد یا افرادی درگیر شده و کتک خورده‌است. ابتدا حرفی به ما نزد، اما وقتی اصرار کردیم گفت داخل پارک با پسر جوانی چشم در چشم و درگیری شده‌است و از او و دوستانش کتک خورده است.

 

وقتی حرف‌های بهمن را شنیدیم تصمیم گرفتیم چند نفری به داخل پارک برویم و آن پسر جوان را کتک بزنیم. بهروز هم با ما آمد که داخل پارک بهمن و آن پسر جوان با هم درگیر شدند. بهروز قصد میانجیگری داشت که پسر جوان با چاقو ضربه‌ای به قلب او زد. همکارمان مقابل چشمان ما غرق درخون نقش بر زمین شد و درحالی که ما شوکه شده بودیم قاتل از محل گریخت.

 

دستگیری قاتل

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی مأموران پلیس برای دستگیری پیمان به محل زندگی او رفتند، اما دریافتند وی پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است.

 

بدین ترتیب پیمان به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت تا اینکه پس از گذشت حدود دو ماه از حادثه مأموران پلیس مخفیگاه وی را در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران شناسایی و وی را بازداشت کردند.

 

متهم پس از انتقال به اداره پلیس با اظهار پشیمانی به قتل اعتراف کرد و گفت: آن شب همراه دوستم داخل پارک نشسته بودم که پسر جوانی از کنارم عبور کرد و با من چشم در چشم شد. نگاه ما به هم گره خورد و چشم از هم بر نمی‌داشتیم که مشاجره لفظی ما آغاز شد. وقتی درگیری ما بالا گرفت کمی کتک‌کاری کردیم و بعد هم با میانجیگری رهگذران درگیری ما تمام شد و او هم از پارک بیرون رفت. وی ادامه داد: هنوز ساعتی نگذشته بود که دیدم همان پسر همراه تعدادی از دوستانش برای درگیری وارد پارک شدند که دوباره با هم درگیر شدیم و من هم با چاقو ضربه‌ای به طرفش پرتاب کردم، اما به دوستش برخورد. وقتی خونین روی زمین افتاد از ترس فرار کردم و برای اینکه مأموران مرا دستگیر نکنند به یکی از شهر‌های اطراف رفتم و در آنجا زندگی مخفیانه‌ای شروع کردم، اما سرانجام دستگیر شدم.

 

متهم در ادامه به دستور قاضی محمد حسین زارعی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.