2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
طلاق به خاطر عشق مجردی شوهر

طلاق به خاطر عشق مجردی شوهر

تازه عروس می گوید شوهرش قبل از او از دوستش صمیمی اش خواستگاری کرده و جواب رد شنیده بود.

دوات آنلاین -رزیتا وقتی فهمید شوهرش قبلا از دوست صمیمی اش خواستگاری کرده، تصمیم به طلاق گرفت. او که فقط سه ماه است به عقد صابر درآمده با حضور در دادگاه خانواده تهران جدایی را انتخاب کرد. این زوج هفته گذشته دادخواست طلاق خود را به دادگاه خانواده ارائه کردند.

 

دلیلی برای جدایی

تپش جام جم نوشت: زن جوان وقتی مقابل قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت درباره ماجرای زندگی اش گفت: سه ماه است با صابر عقد کرده و هنوز زندگی مشترکمان را آغاز نکرده ایم. ما در دانشگاه با هم آشنا شدیم و صابر چندبار از من خواست که با هم آشنا شویم. ابتدا قبول نمی کردم ولی بعد از مدتی از او خوشم آمد و پیشنهادش را پذیرفتم و با هم بیرون رفتیم.

 

در صحبت هایش متوجه شدم که پسر خوبی است و قصد ازدواج دارد. از همان ابتدا گفت که نمی خواهد این آشنایی طولانی شود و می خواهد خیلی زود به خواستگاری من بیاید. من هم از آنجایی که حس می کردم پسر خوبی است قبول کردم.

 

اشتباه من اینجا بود که در موردش تحقیق نکردم، من و صابر به عقد یکدیگر درآمدیم و در این مدت اختلاف چندانی با هم نداشتیم تا اینکه چند روز پیش از بچه های دانشگاه چیزی شنیدم که بسیار شوکه شدم. صابر خواستگار دوست صمیمی من بوده و من از این موضوع خبر نداشتم. یعنی او در دانشگاه قبل از من به دوستم ابراز علاقه کرده و چون از او جواب منفی شنیده سراغ من آمده بود.

 

وقتی این مساله را شنیدم حالم بد شد. از دوستم موضوع را پرسیدم که او هم تایید کرد و گفت وقتی شنیدم می خواهی با صابر ازدواج کنی این مساله را پنهان کردم تا ازدواجت به هم نخورد اما من از وقتی متوجه این ماجرا شدم دیگر نمی توانم به صابر اعتماد کنم. او عاشق دوستم بوده و شاید حتی به خاطر لجبازی با او سراغ من آمده است. برای همین هم اصرر داشت زودتر با هم ازدواج کنیم. هرچه سعی کردم نتوانستم با این موضوع کنار بیایم و برای همین تصمیم گرفتم پیش از اینکه زندگی مشترکمان شروع شود از او جدا شوم. من نمی توانم در کنار مردی پنهانکار زندگی خوبی داشته باشم.

 

توضیحات تازه داماد

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من نمی دانستم که این مساله تا این اندازه برای رزیتا اهمیت دارد. من مدت ها قبل از دوست رزیتا خوشم آمد و به او پیشنهاد آشنایی دادم. او هم پیشنهاد مرا رد کرد. بعد از آن هم دیگر به روی هم نیاوردیم تا اینکه کم کم عاشق رزیتاشده و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم ولی درباره خواستگاری ام از دوستش حرفی نزدم. نه به قصد پنهانکاری فقط به این دلیل که این مساله برایم اهمیتی نداشت اما از وقتی رزیتا این موضوع را فهمیده زندگی را برای هردویمان جهنم کرده. آخر هم می گوید که می خواهد طلاق بگیرد.

 

هرچه سعی کردم برایش توضیح بدهم فایده ای نداشت. من هم دیگر نمی خواهم در کنار این خانم زندگی کنم چون می دانم بی اعتمادی زندگی مشترک مان را نابود خواهد کرد.

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند ولی وقتی اصرار آنها را دید رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.