2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فصل جدید خندوانه چه روزها و ساعت هایی پخش و تکرار می شود

فصل جدید خندوانه چه روزها و ساعت هایی پخش و تکرار می شود

جزییات کاملی از فصل هشتم برنامه خندوانه را در اینجا بخوانید و از روزها و ساعت های پخش و تکرار این برنامه از شبکه نسیم مطلع شوید.

دوات آنلاین -برنامه خندوانه بار دیگر به شبکه نسیم رسید. قرار است فصل جدید با تغییراتی همراه باشد. یکی از مهم ترین نکات این است که روزهای پخش فصل هشتم بیشتر شده است.

 

جام جم نوشت: خندوانه که سال ۹۳ در شبکه نسیم متولد شد؛ تاکنون هفت فصل خود راهی آنتن کرد. هفت فصلی که هرکدام بخش‌های متفاوتی را به برنامه اضافه کرده است. برخی از این بخش‌ها تا امروز به حیات‌شان در برنامه ادامه داده‌اند و بعضی هم با عدم اقبال مخاطبان مواجه شده‌اند و پرونده‌شان خیلی زود بسته شده است. در فصل  جدید شاهد تغییرات زیادی در برنامه از جمله دکور متفاوت و آیتم‌های جدید هستیم و همچنین یکی از بخش‌های محبوب برنامه با نام خنداننده‌ شو قرار است سری سوم خود را در خندوانه هشتم آغاز کند و خنداننده‌های برتر را بشناسد. برای آشنایی بیشتر با جزئیات این فصل از برنامه، خواندن گزارش پیش‌رو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

خنداننده‌ ها به صف

برنامه‌هایی باعنوان خنداننده برتر، ادابازی، لباهنگ، خانواده باحال و... در دل برنامه خندوانه متولد شدند و برخی از آنها در طول برنامه با استقبال مخاطبان به تولید و پخش خود ادامه دادند و به فصل‌های بعدی رسیدند، بعضی هم زود به فراموشی سپرده شدند. پس از خنداننده برتر که شرکت‌کنندگان آن از میان چهره‌های شناخته‌شده کمدی بودند، سال ۹۵ خنداننده‌شو به جمع ویژه‌برنامه‌های خندوانه افزوده شد و به این برنامه رنگ دیگری بخشید. این برنامه با حضور افرادی از میان مردم و در قالب مسابقه استعدادیابی به پخش رسید.

 

در این بخش که با طی مراحل انتخابی همراه بود، چند استندآپ کمدین با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند. مراحل انتخابی ابتدا با ارسال ویدئو به برنامه بود که پس از انتخاب آنها، مرحله انتخاب حضوری آغاز می‌شد که این افراد باید مقابل چند هنرمند به عنوان هیات داوران به اجرای برنامه می‌پرداختند و پس از گزینش شدن از سوی آنان، به برنامه راه پیدا می‌کردند تا با راه یافتن به رقابت اصلی در نهایت زیر نظر چند مربی که از بازیگران و کارگردانان مطرح بودند، به اجرای استندآپ‌های خود در دل برنامه بپردازند و با رای مردم خنداننده برتر معرفی شود. علاقه‌مندان خندوانه و دنبال‌کنندگان خنداننده‌شو در این فصل با سری سوم این رقابت همراه خواهند شد. قرار است فصل تازه‌ای از این رقابت، راهی آنتن شود و باید دید در این فصل چند و چون گزینش، آموزش و رقابت به چه شکل خواهد بود؟

روزها و ساعت های پخش برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان

زمان پخش و تکرار فصل هشتم خندوانه

خندوانه در این فصل هم با اجرای رامبد جوان و تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی پخش می‌شود و قرار است چهار روز در هفته به مدت ۷۰ و ۹۰ دقیقه روی آنتن برود.

 

فصل هشتم خندوانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی چهارشب متوالی از دوشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ پخش می‌شود و بازپخش‌های آن هم ساعت‌های ۴ بامداد، ۱۱ صبح و ۱۷ عصر روز بعد خواهد بود.

 

این برنامه در سال‌هایی که روی آنتن رفت، معمولا برخی روزهای هفته مهمان مخاطبان می‌شد و این‌طور که در تیزر متفاوت فصل هشتم آمده، دکتر برای حال بد رامبد جوان خندوانه را از دوشنبه تا پنجشنبه تجویز می‌کند. روزهای دیگر هم در این ساعت آنتن شبکه نسیم با برنامه‌ای دیگر پر خواهد شد. یکی دیگر از نکات قابل تامل این است که برنامه خندوانه در شش فصل روی آنتن رفت و فصل هفتم برنامه قرار بود اواخر سال ۹۸ تولید شود اما روند تولید این پروژه همانند دیگر پروژه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاد. البته تاخیر تولید فصل هفتم یک سال طول کشید و در نهایت اسفند ۹۹ با عید مبعث روانه آنتن شبکه نسیم شد. البته فصل هفتم از برنامه خندوانه قرار بود تا محرم سال ۱۴۰۰ ادامه داشته باشد، ولی به دلیل ابتلای اعضای گروه، ادامه پخش آن میسر نشد و بعد از مدتی هم منتفی شد. حال گروه سازنده خندوانه با انرژی بالا برگشته‌اند و سری هشتم این برنامه روی آنتن می‌رود.

 

تازه‌ها در راه خندوانه

در فصل هشتم خندوانه، علاوه‌بر آیتم‌های ثابت و پرطرفدار، آیتم‌های جدیدی هم طراحی شده تا به برنامه حال و هوای تازه‌ای ببخشد. از بخش‌های ثابت و محبوب برنامه که در این فصل هم نوید استمرارش داده شده، حضور جناب‌خان، گفت‌وشنودهای نمکی او با جوان و مهمان برنامه و همچنین اجرای موسیقی‌های شاد است.

 

آیتم‌های تازه هم به برنامه اضافه می‌شود و بعضی آیتم‌های پیشین هم با تغییراتی همراه خواهند بود. برای مثال آیتم‌های مستند نسبت به گذشته که پررنگ‌تر و فعال‌‌تر به حضور خود ادامه می‌دهند. پیش از این بخش‌های نمایشی و حضور گاه‌گاه شخصیت‌هایی مثل استاد کهنمویی، نیما، خانمی، بایرام و... در قسمت‌هایی از برنامه، بخش‌های متنوعی را ایجاد می‌کرد و حالا خبر رسیده علاوه‌بر گنجانده شدن آیتم‌های تازه، کاراکترهای نمایشی جدیدی هم در هشتمین سری از این برنامه به مخاطبان معرفی خواهند شد و نیما شعبان‌نژاد هم همچنان در این فصل از برنامه حضور دارد.

 

خندوانه با مهمانان متفاوت

معمولا برنامه خندوانه در ذهن مردم با حضور متفاوت چهره‌های سرشناس هنری، ورزشی یا سیاسی شناخته می‌شود و بیننده‌های زیادی پای این برنامه می‌نشینند تا گفت‌وگوی متفاوت رامبد جوان را با این چهره‌ها تماشا کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که روند گفت‌و‌گوهای برنامه خندوانه در فصل هشتم همچون فصل‌های گذشته است و مهمانان مانند گذشته از تمام حوزه‌ها گلچین می‌شوند. البته قرار است مخاطبان شنونده گفت و گوهای متفاوت باشند و چهره‌ها درباره بخش‌هایی از زندگی‌شان بگویند که شنیدن آن برای مخاطبان خالی از لطف نباشد.

 

همچنین گفته شده گروه سازنده خندوانه برای موضوعات اجتماعی هم برنامه‌ریزی تازه و مهمی دارد تا بتوانند مخاطبان را غافلگیر کنند. بنابراین برای این‌که حال مخاطبان خوب شود، از امشب می‌توانند بیننده برنامه خندوانه باشند و این‌که رامبد جوان و گروهش برای این فصل از برنامه خندوانه چه تدابیری اندیشیده تا خنده را به لب مردم بیاورند.

جناب خان در فصل هشتم برنامه خندوانه نیز حضور دارد

فقط جناب خان

یکی از عناصر جذاب در برنامه خندوانه بدون شک عروسک جناب‌خان است که خوشمزگی‌های این عروسک در حین برنامه نه‌تنها مورد توجه و اقبال مخاطبان قرار گرفته، بلکه برای مهمانان هم جذاب است و مرتب با جناب‌خان کل کل می‌کنند. حتی عده‌ای نمک و چاشنی برنامه خندوانه را در جناب‌خان می‌بینند، به طوری که برخی دلیل تماشای این برنامه را حضور این عروسک برمی‌شمارند.

 

گویندگی این عروسک به عهده محمد بحرانی است که با لهجه‌های متفاوت در این برنامه به جای این عروسک صحبت می‌کند و نقش عمده‌ای در موفقیت این عروسک و جا افتادن آن در میان مخاطبان دارد. حتی در فصل‌هایی که برنامه خندوانه رونق کمتری در میان مخاطبان داشته، کاربران در شبکه‌های اجتماعی تاکید می‌کردند که اگر بانمک‌بازی‌های جناب‌خان نبود، برنامه یکنواخت می‌شد. در واقع عروسک جناب‌خان در فضای مجازی هم برای خودش بر و بیایی دارد و دنبال‌کنندگان او در این فضاها برایش مطالبی می‌نویسند. البته در یکی از فصل‌ها بنا به دلایلی عروسک جناب‌خان حذف شد و عروسک‌های دیگری جایگزین شد اما عروسک‌های جدید نتوانستند جذابیت جناب‌خان را کسب کنند. به همین دلیل هنوز عروسکی نتوانسته جای جناب‌خان را در دل مردم بگیرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.