2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فصل چهارم سریال ستایش به کجا رسید

فصل چهارم سریال ستایش به کجا رسید

داستان سریال ستایش از نظر بسیاری از مخاطبان هنوز به پایان نرسیده و خیلی ها منتظر فصل چهارم هستند.

دوات آنلاین -سریال ستایش در هر سه فصل خود توانست پربیننده شود. ماجراهای حشمت فردوس و خانواده اش به یکی از پرطرفدارترین ماجراهای خانوادگی سال های اخیر تبدیل شده است و حالا خیلی ها منتظر ستایش 4 هستند اما آیا این فصل ساخته می شود؟

 

نویسنده ستایش پیش از این گفته بود پرونده این سریال در همان سه فصل به پایان رسیده و قصد ندارد ادامه اش را بنویسد این در حالی است که خیلی از مخاطبان معتقد هستند داستان این مجموعه هنوز به پایان نرسیده و می توان باز هم شاهد اتفاقات جذاب و جالب توجه بود.

 

قربانی نجفی، بازیگر نقش صفایی یعنی پدر پری سیما به خراسان گفته: ابتدا قرار بود فصل چهارم سریال ساخته شود، اما نمی‌دانم علتش چه بود که نساختند و به نظرم اشتباه بود. چون شخصیت‌ها درآمده، مردم آن‌ها را پذیرفته‌اند و نیازی نیست چند قسمت بگذرد تا مردم آن‌ها را بشناسند. به همین دلیل به نظرم عاقلانه است وقتی سریالی جا می‌افتد و بستر ادامه قصه فراهم است، آن را ادامه بدهند.

عکسی از سریال ستایش

انتقاد از سریال ستایش

او درباره انتقادها از سریال ستایش توضیح داده: انتقادها به جا بود، اما آدم از انجام بعضی خطاها ناگزیر است و چاره‌ای نیست، ولی چون سریال است، بیننده کم کم با آن همراه می‌شود. انتقادات درست بود و قبول داشتم، مثلا گریم ستایش به ویژه در فصل دوم یا رامسین کبریتی ایران نبود و فرد دیگری به جای او آمد و روند قصه طور دیگری شد. ما این فرصت و بودجه را نداریم که مانند بعضی از کشورها سریالی بسازیم که با آن زندگی کنیم. 20 سال، 40 سال کار کنیم، با سریال پیر بشویم و بچه بزرگ شود. بنابراین مجبوریم کلک‌هایی بزنیم و گریم کنیم. این انتقاد به بعضی اتفاقاتی که در سریال می‌افتد وارد است، اما ما هم به عنوان گروه کار ناگزیر هستیم. گاهی هم انتخاب‌ها متناسب نیست، مثلا من و خانم فریبا نادری که کنار یکدیگر قرار می‌گرفتیم، خیلی دختر و پدر نبودیم، واقعا تلاشمان را کردیم و ایشان هم نقش‌شان را خیلی خوب بازی کردند، منظورم تناسب نقش‌هاست. اتفاقاتی از این دست ناگزیر است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/09/11
با سلام لطفا شبنم قولی خانی درستایش 4 باشد وعلی عمرانی دران حاضر باشد علی نصیریان درستایش 4 حضور یابد
ناشناس 1402/09/02
ستایش در قسمت 4 مثل سریال محرمانه باشد
ناشناس 1402/08/07
سلام وخستهنباشید لطفا ستایش 4 را به فصل 1 برگردانید سپاس از شما هرچه در فصل اول اتفاق افتاده در فصل چهارم بیاورید ودر کل فصل 4 را با فصل اول ترکیب کنید
ناشناس 1402/07/04
سلام لطفا قسمت 4 ستایش مثل سریال بیداری باشد
ناشناس 1402/04/23
سلام ستایش 4 مثل نیکان درست شود
ناشناس 1401/10/20
یکی از بچه های ستایش ادبیات بخواند
ناشناس 1401/10/19
ستایش 4 مثل سریال نرگس شود
ناشناس 1401/10/18
سلام از بچه های یکی علوم انسانی بخواند یکی علوم تجربی ودیگری فنی حرفه ای ودیگر ریاضی فیزیک ودر دانشگااه هم این هارا بخواند وتدریس کنند طاهر فرنگ درس بخواند وبعد از سال ها برگردد ودکترا گرفته باشد محمد درشته تجربی شرکت کند ودر دانشگاه زمین شناسی بخواند نازگل دررشته اوکالت تدریس کند یا مثلا چهاررشته را همزمان مدرک گرفته باشد یا هر چهار بچه ستایش در چهار رشته دکتری داشته باشند وخلاصه این که هر چهار بچه ستایش در چهار رشته نام برده مدرک داشته باشند
ناشناس 1401/10/12
ستایش 4 مثل سایبان شود
ناشناس 1401/10/09
ستایش چهار مثل ملکاوان باشد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.