2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
فصل چهارم سریال ستایش به کجا رسید

فصل چهارم سریال ستایش به کجا رسید

داستان سریال ستایش از نظر بسیاری از مخاطبان هنوز به پایان نرسیده و خیلی ها منتظر فصل چهارم هستند.

دوات آنلاین -سریال ستایش در هر سه فصل خود توانست پربیننده شود. ماجراهای حشمت فردوس و خانواده اش به یکی از پرطرفدارترین ماجراهای خانوادگی سال های اخیر تبدیل شده است و حالا خیلی ها منتظر ستایش 4 هستند اما آیا این فصل ساخته می شود؟

 

نویسنده ستایش پیش از این گفته بود پرونده این سریال در همان سه فصل به پایان رسیده و قصد ندارد ادامه اش را بنویسد این در حالی است که خیلی از مخاطبان معتقد هستند داستان این مجموعه هنوز به پایان نرسیده و می توان باز هم شاهد اتفاقات جذاب و جالب توجه بود.

 

قربانی نجفی، بازیگر نقش صفایی یعنی پدر پری سیما به خراسان گفته: ابتدا قرار بود فصل چهارم سریال ساخته شود، اما نمی‌دانم علتش چه بود که نساختند و به نظرم اشتباه بود. چون شخصیت‌ها درآمده، مردم آن‌ها را پذیرفته‌اند و نیازی نیست چند قسمت بگذرد تا مردم آن‌ها را بشناسند. به همین دلیل به نظرم عاقلانه است وقتی سریالی جا می‌افتد و بستر ادامه قصه فراهم است، آن را ادامه بدهند.

عکسی از سریال ستایش

انتقاد از سریال ستایش

او درباره انتقادها از سریال ستایش توضیح داده: انتقادها به جا بود، اما آدم از انجام بعضی خطاها ناگزیر است و چاره‌ای نیست، ولی چون سریال است، بیننده کم کم با آن همراه می‌شود. انتقادات درست بود و قبول داشتم، مثلا گریم ستایش به ویژه در فصل دوم یا رامسین کبریتی ایران نبود و فرد دیگری به جای او آمد و روند قصه طور دیگری شد. ما این فرصت و بودجه را نداریم که مانند بعضی از کشورها سریالی بسازیم که با آن زندگی کنیم. 20 سال، 40 سال کار کنیم، با سریال پیر بشویم و بچه بزرگ شود. بنابراین مجبوریم کلک‌هایی بزنیم و گریم کنیم. این انتقاد به بعضی اتفاقاتی که در سریال می‌افتد وارد است، اما ما هم به عنوان گروه کار ناگزیر هستیم. گاهی هم انتخاب‌ها متناسب نیست، مثلا من و خانم فریبا نادری که کنار یکدیگر قرار می‌گرفتیم، خیلی دختر و پدر نبودیم، واقعا تلاشمان را کردیم و ایشان هم نقش‌شان را خیلی خوب بازی کردند، منظورم تناسب نقش‌هاست. اتفاقاتی از این دست ناگزیر است.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها
ناشناس 1403/03/27
سلام در فصل 4 ستایش هم از عبارت انچه دیدیم وانچه میبینیم استفاده کنید سپاس
ناشناس 1403/02/25
با سلام فصل 4 ستایش را مثل فصل اول هر جمعه پخش کنید و یا روز های زوج یا فرد ویا یک روز در هفته نشان دهید سپاس ازشما
ناشناس 1403/01/27
سلام فیلم نامه فصل 4 ستایش مثل فصل اول بوده واحسان خواجه امیری خواننده ان باشد وافسانه بیگان و فرامرز قریبیان در ان حضور یابند
ناشناس 1402/09/11
با سلام لطفا شبنم قولی خانی درستایش 4 باشد وعلی عمرانی دران حاضر باشد علی نصیریان درستایش 4 حضور یابد
ناشناس 1402/09/02
ستایش در قسمت 4 مثل سریال محرمانه باشد
ناشناس 1402/08/07
سلام وخستهنباشید لطفا ستایش 4 را به فصل 1 برگردانید سپاس از شما هرچه در فصل اول اتفاق افتاده در فصل چهارم بیاورید ودر کل فصل 4 را با فصل اول ترکیب کنید
ناشناس 1402/07/04
سلام لطفا قسمت 4 ستایش مثل سریال بیداری باشد
ناشناس 1402/04/23
سلام ستایش 4 مثل نیکان درست شود
ناشناس 1401/10/20
یکی از بچه های ستایش ادبیات بخواند
ناشناس 1401/10/19
ستایش 4 مثل سریال نرگس شود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.