2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
زن میانسال برادرزاده اش را آتش زد

زن میانسال برادرزاده اش را آتش زد

دختر برادرم مدتی بود سر به هوا شده بود و به همین خاطر ارتباط خوبی با خانواده‌اش نداشت و بیشتر به خانه من رفت و آمد داشت. اما من دوست نداشتم او به خانه‌ام بیاید.

دوات آنلاین -زن میانسال که به اتهام قتل برادرزاده‌اش در بازداشت به سر می‌برد مدعی است مقتول را به خاطر اینکه دختر سر به راهی نبوده به کام مرگ کشانده است.

 

به نوشته روزنامه جوان، شامگاه دوشنبه نوزدهم مهرماه به مأموران کلانتری‌۱۸۱ وردآورد خبر رسید دختر جوانی در یکی از واحد‌های ساختمان مسکونی در نزدیکی دریاچه چیتگر در درگیری دچار آتش‌سوزی شده است. یکی از ساکنان گفت: لحظاتی قبل دخترجوانی که با صاحب یکی از واحد‌ها درگیر شده بود دچار آتش‌سوزی شد.

 

با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه در شهرک شهید باقری شدند که دریافتند دقایقی قبل دختر جوانی به نام مهین در خانه عمه‌اش به طرز مشکوکی آتش گرفته‌است که همسایه‌ها با اورژانس تماس می‌گیرند و او را برای درمان به بیمارستان تریتا در غرب تهران منتقل می‌کنند.

 

یکی از ساکنان ساختمان به پلیس گفت: دقایقی قبل صدای درگیری از واحد بالایی خانه‌مان که زن میانسالی همراه دخترش زندگی می‌کند به گوشم رسید. صدای درگیری مربوط به مالک خانه مژگان بود که با فرد دیگری در حال مشاجره لفظی بود. کنجکاو شدیم و همراه تعدادی از همسایه‌ها به طرف خانه او رفتیم که در همان لحظه صدای دلخراش زن جوانی از همان واحد به گوشمان رسید که ابتدا فکر کردیم صدای دختر مژگان است، اما وقتی به در خانه او رسیدیم مشاهده کردیم دختر جوانی که به نظر می‌رسد از بستگانش باشد آتش گرفته است و پرستو هم در حالی که شوکه شده ‌بود در گوشه‌ای از اتاق ایستاده است. آتش را خاموش کردیم و با اورژانس هم تماس گرفتیم که فهمیدیم دختر جوان علاوه بر سوختن از ناحیه شکم هم زخمی شده‌ است. قبل از اینکه اورژانس برسد دختر مژگان وارد ساختمان شد و گفت دختر زخمی دختر دایی‌اش است. سپس آمبولانس اورژانس از راه رسید و دختر مصدوم را برای درمان به بیمارستان منتقل کردیم.

 

مرگ دختر جوان

بدین ترتیب مأموران پلیس برای بررسی موضوع راهی بیمارستان شدند و عمه دختر زخمی را بازداشت کردند.

 

عمه دختر مصدوم در بازجویی‌ها اعتراف کرد که دختر برادرش را با چاقو زده و او را آتش زده است، چون از او خواسته بود که با دخترش رفت و آمد نکند، اما مهین به حرف او گوش نمی‌کرده و همین موضوع باعث درگیری آن‌ها شده است.

 

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت به مأموران پلیس خبر رسید دختر ۳۶‌ساله بر اثر شدت جراحات و سوختگی شدید روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفته است.

 

بدین ترتیب با اعلام خبر مرگ دختر جوان پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد وتیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی به دستور قاضی محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند. بررسی‌های تیم جنایی نشان داد قاتل از مدتی قبل با دختر برادرش که مدعی است مواد مصرف می‌کند اختلاف داشته است و نگران بوده است که دخترش را معتاد کند. به همین خاطر او را به خانه‌اش راه نمی‌داده و شب حادثه هم وقتی او را از خانه‌اش بیرون کرده درگیری مرگبار رخ داده است.

 

متهم چه گفت

متهم ۵۸ ساله در ادعایی در توضیح ماجرا گفت: مهین دختر برادرم مدتی است سر به هوا شده است و به همین خاطر ارتباط خوبی با خانواده‌اش ندارد و بیشتر به خانه من رفت و آمد داشت. اما من دوست نداشتم او به خانه‌ام بیاید، چون دختر ۳۲‌ساله‌ای به نام پرستو دارم و می‌ترسیدم که دخترم تحت تأثیر دختر دایی‌اش قرار بگیرد و مسیر زندگی‌اش عوض شود.

 

ارتباط او و دخترم خیلی نزدیک شد به طوری‌که همیشه با هم بیرون می‌رفتند و شب‌ها هم دیر وقت به خانه می‌آمدند. من چند باری به او اعتراض کردم و از مهین خواستم به خانه‌ام نیاید و ارتباطش را با پرستو قطع کند، اما فایده‌ای نداشت و مهین به حرف‌های من توجهی نمی‌کرد و با پررویی زیاد به خانه‌ام می‌آمد و با دخترم بیرون می‌رفتند.

 

وی ادامه داد: شب حادثه دخترم خانه نبود که مهین وارد خانه من شد. احساس کردم فرصت خوبی است که با او حرف بزنم. از او خواستم که به خانه من نیاید و دست از سر دخترم بردارد، اما او به من بی‌احترامی کرد و مقابل من ایستاد که عصبانی شدم و چاقویی از آشپزخانه برداشتم و ضربه‌ای به او زدم. از شکم مهین خون بیرون زد، اما باز هم کوتاه نیامد و می‌گفت که دوست دارد با دخترم رفت و آمد کند که این بار عصبانی شدم و مایع اشتعال‌زایی که در خانه داشتم روی او پاشیدم و فندک زدم که آتش گرفت. درگیری ما باعث شد که همسایه‌ها متوجه شوند و به خانه من بیایند که با کمک همسایه‌ها آتش را خاموش کردیم و دختر برادرم را به بیمارستان منتقل کردیم، اما متأسفانه فوت کرد.

 

وی در پایان گفت: من قصد قتل دختر برادرم را نداشتم و وقتی عصبانی شدم فقط می‌خواستم او را بترسانم که این اتفاق مرگبار رخ داد.

 

متهم در ادامه به دستور بازپرس وهابی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.