2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
خودکشی پدر بعد از قتل دختر ۷ ساله اش

خودکشی پدر بعد از قتل دختر ۷ ساله اش

این مرد بعد از اینکه دخترش را با سم کشت، به زندگی خودش پایان داد.

دوات آنلاین -مردی با انگیزه ای نامعلوم بعد از قتل دختر هفت ساله اش با سم، خودکشی کرد.

 

به گزارش  جام جم، عصر سه شنبه هفته گذشته صدای شیون کمک خواهی از خانه ای در محله اهری شهرستان فردیس استان البرز، اهالی را سراسیمه به خیابان کشاند.

 

آنها که احتمال می دادند اتفاقی تلخی رخ داده باشد با پلیس تماس گرفتند و دقایقی بعد اولین تیم پلیسی در محل حاضر شده و بعد از ورود به خانه با صحنه هولناکی روبه رو شدند.

 

جسد مرد جوانی حلق آویز بود و در فاصله کمی از او پیکر دختربچه ای قرار داشت. با کشف این دو جسد، موضوع به حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی وانقلاب فردیس اعلام شد و او باتوجه به حساسیت ماجرا دستور رسیدگی ویژه به پرونده را صادر کرد و بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت در محل حاضر شدند.

 

در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، همسر این مرد در حالی که دو بچه داشت از همسر اول خود جدا شده و با او ازدواج کرده بود. حاصل این ازدواج دخترهفت ساله ای بود. روز حادثه این زن از محل کار به خانه بازگشته و با جسد حلق آویز همسرش و جسد دختر هفت ساله اش روبه رو شد.

 

تیم جنایی در ادامه متوجه شدند، این مرد به دلیل مشکلاتی که در زندگی داشت، ابتدا دختر هفت ساله اش را با سم مسموم کرده و بعد از مرگ دخترش، خود را حلق آویز کرده بود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/07/20
حيف از نام زيباي پدر که بر روي اين نامرد گذاشتيد!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.