2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مخالفت قضات با درخواست آزادی اکبر خرمدین

مخالفت قضات با درخواست آزادی اکبر خرمدین

متهم درخواست کرده بود با توجه به گذشت اولیای دم دامادش با وثیقه از زندان آزاد شود.

دوات آنلاین -قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران با درخواست آزادی اكبر خرمدین مخالفت کردند.

 

به گزارش  جام جم، حدود یک ماه قبل اكبر خرمدین که به اتهام قتل دختر، پسر و دامادش در زندان است در نامه ای به دادگاه درخواست کرد قرار بازداشتش به وثیقه تغییر کند.

 

او در این درخواست اعلام کرد: با توجه به گذشت اولیای دم دامادم و این موضوع که دو نفر از قربانیان فرزندانم هستند درخواست دارم قرار بازداشتم به قرار وثیقه تغییر کند.

 

او همچنین به بیماری خود اشاره و درخواست کرد بیرون از زندان باشد.

 

این درخواست به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و قضات این شعبه بعد از بررسی درخواست این متهم اعلام کردند با توجه به جنایت هایی که او مرتکب شده باید تا زمان محاکمه و صدور حکم قطعی در زندان باشد.

 

اكبر خرمدین و همسرش، اردیبهشت امسال در جریان قتل پسرش به نام بابک دستگیر شدند. آنها بعد از قتل پسرشان که از کارگردانان معروف سینما بود، جسد او را تکه تکه کرده و در سطل های زباله سطح شهر رها کردند.

 

پس از دستگیری، این زوج به قتل داماد و دختر خود به همین شیوه در سال های گذشته اعتراف کردند. این زوج ادعاهای متفاوتی از جمله آزار و اذیت قربانیان و موضوعات رفتاری را به عنوان انگیزه قتل اعلام کردند.

 

اولیای دم داماد خانواده چند روز قبل با مراجعه به دادسرای جنایی از خونخواهی گذشت کرده و اکبر را بخشیدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.