2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مرد هوسران حادثه وحشتناکی را رقم زد

مرد هوسران حادثه وحشتناکی را رقم زد

مرد خیانتکار پس از خودکشی همسرش سراغ زن مورد علاقه خود رفت و او را تا آستانه مرگ پیش برد.

دوات آنلاین -جوان هوسرانی که بعد از خودکشی همسرش حادثه وحشتناکی را در مشهد رقم زده بود، با صدور  دستورات ویژه قضایی دستگیر شد و در اعترافاتی تکان دهنده ماجرای حکاکی خونین در گرداب خیانت را فاش کرد.

 

به نوشته روزنامه خراسان، فروردین گذشته،صدای ناله های دلخراش زنی جوان، اهالی یک مجتمع مسکونی در منطقه الهیه مشهد را از خانه هایشان بیرون کشید. جیغ های وحشتناک و دلهره آور، ولوله ای عجیب در میان همسایگان به راه انداخته بود. در همین هنگام دختری ناشناس که لحظاتی قبل وارد مجتمع مسکونی شده بود، به آرامی و بدون جلب توجه  دیگران آن جا را ترک کرد.  ناله های زن جوان هر لحظه شدت می‌گرفت که همسایگان وارد واحد آپارتمانی شدند اما صحنه ای ترسناک، آن ها را در شوک فرو برد. دست و پاهای زن جوان بسته بود و آثار حکاکی با شیئی نوک تیز و برنده روی پیکر خون آلود او، خودنمایی می کرد. از سوی دیگر بخشی از پیکر این زن جوان با آب جوش سوزانده شده بود که حکایت از یک ماجرای وحشتناک داشت. طولی نکشید که با تماس همسایگان، نیروهای امدادی وارد محل شدند و زن جوان را به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

خودکشی زن نوجوان

هنوز دقایقی از این ماجرای هولناک، سپری نشده بود که خودکشی یک زن نوجوان در نقطه دیگری از شهر، به این ماجرای تاسف بار گره خورد. این حادثه خودکشی هنگامی فاش شد که اهالی یک مجتمع مسکونی دیگر در مشهد، مرگ مشکوک تازه عروسی را به پلیس گزارش دادند. زمانی که نیروهای انتظامی به منزل مسکونی وارد شدند پیکر بی جان عروس نوجوان روی مبل قرار داشت و در اطراف او نیز تعدادی قرص و کپسول مصرف شده به چشم می خورد.

 

ماموران انتظامی بلافاصله مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی دکتر حسن زرقانی در محل وقوع حادثه، بررسی های تخصصی در این باره آغاز شد. تحقیقات درباره چگونگی مرگ این زن نوجوان درحالی ماجرای خودکشی را فاش کرد که دست نوشته ای با  دستخط متوفی راز خیانت مرد هوسران را لو داد. تازه عروس نوجوان قبل از مرگ در برگه ای نوشته بود« به خاطر خیانت های مکرر همسرم شکایت دارم و می خواهم خودم را بکشم.»

 

این گونه بود که «م» همسر فراری تازه عروس تحت تعقیب قرار گرفت اما ردیابی ها نشان داد او به یکی از شهرهای خراسان شمالی گریخته است.

 

زنی در آستانه مرگ

از سوی دیگر با شکایت زن جوانی که از آستانه مرگ به زندگی بازگشته بود پرونده ای در شعبه 631 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تشکیل شد و ماجرای شکنجه های وحشتناک وی زیر ذره بین تحقیقات قضایی قرار گرفت. در همین حال «س» از مرد جوانی نام برد که مدعی بود  با قساوت و بی رحمی وحشتناکی، حرف لاتین ابتدای نام خود را با پیچ گوشتی و چاقو در قسمت پایین گردن وی حک کرده و با بستن دست و پا، دیگر قسمت های پیکرش را با همان اشیای تیز و برنده خط خطی کرده و با آب جوش سوزانده است.

 

در همین حال مشخصاتی که او از «م» (خواستگار سابقش) ارائه می داد با مشخصات جوان تحت تعقیب (همسر تازه عروس متوفی) مطابقت داشت.

 

بدین ترتیب سرنخ های دو حادثه هولناک در حالی به یکدیگر گره خورد که هنوز زوایای پنهان زیادی در این حوادث تکان دهنده وجود داشت. به همین دلیل ماموران انتظامی با رصدهای اطلاعاتی، موفق شدند «م» را در یکی از شهرهای خراسان شمالی شناسایی و دستگیر کنند.

 

با انتقال متهم به مشهد، مشخص شد که «م» سوابق کیفری متعددی مانند ضرب و جرح عمدی، نگهداری مواد مخدر و سلاح جنگی دارد. از سوی دیگر نیز بررسی های غیرمحسوس نشان داد: دختری که روز وقوع حادثه در مجتمع مسکونی منطقه الهیه مشهد به آرامی محل را ترک کرده بود، خواهر «م» است که در جریان دوستی خیابانی «م» و «س» قرار داشت.

 

این دختر در اظهارات خود گفت: «س» دوست برادرم بود و من از روابط آن ها خبر داشتم. آن روز صبح وقتی خبر خودکشی همسر برادرم را شنیدم، بی درنگ در جست و جوی «م» برآمدم وقتی او را پیدا نکردم، حدس زدم که باید در منزل «س» باشد به همین خاطر بلافاصله راهی مجتمع مسکونی محل زندگی «س» شدم اما وقتی به آن جا رسیدم دیدم سروصداست و همسایگان جمع شده‌اند. فهمیدم اتفاقی افتاده که به ناچار از آن جا دور شدم.

 

مرد هوسران چه گفت

در پی اظهارات این دختر جوان، مرد هوسران نیز پای میز محاکمه ایستاد و درباره چگونگی وقوع این حادثه دردناک گفت: من از قبل با «س» دوست بودم و ارتباط داشتم به طوری که «س» نام مرا روی بدنش «تتو» کرده بود. آن شب را هم در منزل «س» به سر بردم اما وقتی صبح خبر خودکشی همسرم را شنیدم به خانه خودم رفتم و با پیکر بی جان همسرم روبه رو شدم به همین دلیل به خانه «س» بازگشتم او با چاقوی آشپزخانه به من حمله کرد من هم دست و پاهایش را بستم و در همان حالت عصبانیت با پیچ گوشتی ضرباتی به گردنش زدم. بعد هم خودروی دوستم را امانت گرفتم تا به بجنورد بروم و در آن جا خودکشی کنم که مدتی بعد دستگیر شدم و ...

 

با توجه به اهمیت این ماجرا، آخرین روند رسیدگی به پرونده «حکاکی خونین در مرداب خیانت» را از معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز خراسان رضوی جویا شدیم. قاضی سید هادی شریعت یار با تاکید بر پیگیری جدی این گونه پرونده‌ها در دادسرای مشهد گفت: تحقیقات و بازجویی ها در این پرونده کامل شد و همه جوانب این ماجرای تاسف بار مورد کنکاش های دقیق قضایی قرار گرفت این مقام با تجربه قضایی تصریح کرد: کیفرخواست پرونده در دادسرای مشهد صادر شده و متهم در دادگاه کیفری 2 محاکمه می شود.

 

در همین حال دادیار پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نیز با تاکید بر لزوم بررسی های کارشناسی و روان شناختی در این گونه جرایم به جوانان توصیه کرد: دوستی های خیابانی و خارج از عرف، همواره فرجامی تلخ داشته تا جایی که در برخی از پرونده ها این گونه روابط به طناب دار گره خورده است. قاضی امید ابراهیم زاده افزود: جوانان و نوجوانان باید از این حوادث تلخ درس بگیرند و حداقل برای لحظه ای به عاقبت تلخ دوستی های خیابانی بیندیشند. وی تصریح کرد: از سوی دیگر ارتباط و معاشرت با افراد سابقه دار و خلافکار به یقین سقوط در مردابی هولناک است که پایانی جز آبروریزی و رسوایی نخواهد داشت و از طرف دیگر نیز مشکلات روحی و روانی شدیدی به دنبال دارد که آینده هر جوانی را به تباهی گره می زند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.