2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سریال رودخانه برفی؛ تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال رودخانه برفی؛ تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال رودخانه برفی چند قسمت است و چه ساعت هایی از شبکه تماشا پخش و تکرار می شود؟ خلاصه داستان این مجموعه چیست؟

دوات آنلاین -سریال رودخانه برفی یک درام ماجراجویانه استرالیایی است که حتما از دیدن و دنبال کردن آن لذت خواهید برد. این مجموعه از شبکه تماشا پخش می شود.

عکسی از سریال مرد رودخانه برفی

خلاصه داستان سریال رودخانه برفی

داستان این سریال مربوط به مردی به نام مت مک گرگور معروف به مرد رودخانه برفی است که مزرعه داری موفق در پترسون ریچ است که به همراه خانواده خود مشغول کار کشاورزی و گله داری است.

 

ماجرات با آمدن پسر جوانی به روستا ، در آستانه برگزاری مسابقه مرد رود خانه برفی ، آغاز می شود. این عنوان همیشه برای مت مک گرگور بوده ولی اکنون پسر جوان تازه وارد مدعی این عنوان و رقیب مت میباشد. پسری با نام لوک مک گرگور که در واقع برادر زاده مت است.

 

در طول این مجموعه این خانواده و مردم روستا و پیشرفت آنها به تصویر کشیده می شود.

عکسی از سریال مرد رودخانه برفی

سریال رودخانه برفی چند قسمت است

سریال رودخانه برفی محصول سال 1993 است که در 65 قسمت ساخته شده و در بسیاری از کشورهای جهان به نمایش درآمده است. البته این تعداد قسمت در 4 فصل ساخته شده است.

عکسی از سریال مرد رودخانه برفی

ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال رودخانه برفی هر روز در 4 نوبت از شبکه تماشا پخش و تکرار می شود و می توانید آن را مشاهده کنید ساعت های 4 بامداد، 10 صبح، 4 بعد از ظهر و 10 زمان زمانی است که می توانید این مجموعه را دنبال کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.