2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سریال کره ای بازی قدرت چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه 3

سریال کره ای بازی قدرت چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه 3

اطلاعاتی را که درباره سریال کره ای بازی قدرت لازم است بدانید می توانید در این مطلب مطالعه کنید. این مجموعه بسیار جذاب و مهییج است.

دوات آنلاین -سریال بازی قدرت از سریال های کره ای تولدی سال 2019 است که شبکه سه آن را پخش می کند. این سریال از جمله مجموعه های پربیننده ای است که شما هم می توانید آن را با دوبله فارسی بسیار خوب ببینید و اوقات فراغت خود را پر کنید.

عکسی از سریال کره ای بازی قدرت

خلاصه داستان سریال بازی قدرت

در این سریال کره ای ما با اختلافات دو دوست به نام های سئو هوی و  نام سان هو مواجه هستیم. این دو اگرچه با هم رفیق بودند اما حالا با هم دچار مشکل شده اند؛ اختلافی که بیشتر ناشی از یک سوء تفاهم است و همین باعث می شود بازی قدرت میان این دو آغاز شود.

 

دو رفیق در دوران حساسی از تاریخ کره جنوبی زندگی می کند، یعنی در اواخر دوره گوریو که بعد از آن قدرت منتقل و دوران چوسان شروع می شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای رویای فرمانروای بزرگ

 

دو دوست گذشته متفاوتی دارند. پدر سئو هوی یک فرمانده مشهور است و پدر نام سان هو رسوایی مالی به بار آورده و بدنام شده است. از سویی مادر او نیز فردی از طبقه پایین جامعه است و به همین دلایل نام سان هو احساس ضعف می کند اما در طرف مقابل سئو هوی فردی با خصوصیات اخلاقی جنگجویی است.

عکسی از سریال کره ای بازی قدرت

تعداد قسمت های سریال بازی قدرت

اول از همه باید این نکته را متذکر شویم که سریال بازی قدرت فقط یک فصل دارد پس از بعد از تمام شدن آن منتظر فصل های بعدی نباشید. از طرفی این سریال کره ای نسبت به دیگر سریال های مشابه تاریخی این کشور تعداد قسمت های کمی دارد. یعنی فقط در 16 قسمت ساخته شده است و هر قسمت حدود یک ساعت است.

عکسی از سریال کره ای بازی قدرت

ساعت پخش و تکرار از شبکه 3

بازی قدرت هر روز عصر حدود ساعت 7 و نیم روی آنتن می رود لبته ممکن است پخش آن برای دقایقی جا به جا شود و آن هم به خاطر پیام های بازرگانی است. از طرفی اگر مسابقه فوتبال باشد شبکه 3 به رسم دیرینه خود سریال را پخش نخواهد کرد. درباره تکرار این سریال کره ای هم باید گفت در جدول پخش شبکه 3 زمانی برای تکرار این مجموعه در نظر گرفته نشده است. پس اگر بیننده آن هستید باید برای همان ساعت پخش اصلی برنامه ریزی کنید.

 

بازیگران سریال بازی قدرت

یانگ سه جونگ، وو دو هوان، جانگ هیوک، کیم سولهیون و کیم یونگ چول بازیگران اصلی این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/07/26
تموم شده الان؟چرا دیگه پخش نمیشه؟
ناشناس 1400/07/07
سلام این سریال هروز عصر ساعت ۷یا۷:۳۰ تکرار هم همان ساعت بله این نظر بالا خیلی نظری خوبی هشت مکر ما شبکه ورزش‌نداریم خواهش دیگه بخاظر فوتبال پخش این سریال را عقب نندازید باتشکر کمانی از کرمان
زهرا 1400/07/01
خب بگیدپخش نکنن بهتره که نه به بعضی سریالاکه چندبارتکرارمیشه درروز نه به این سریال قشنگ که یه بارم درست پخش نمیشه..‌
..... 1400/07/01
سلام میشه بگید ،این سریال چه روز هایی پخش می شه؟؟!!
ناشناس 1400/06/27
سلام مگه ما شبکه ورزش نداریم چرا شبکه 3 مدام سریال ها را به خرطر ورزش پخش نمی کند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.