2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال رویای فرمانروای بزرگ چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال رویای فرمانروای بزرگ چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال رویای فرمانروای بزرگ از جمله مجموعه های جذاب کره ای است که شبکه تماشا روزانه 4 بار آن را پخش می کند. جزییات کامل در این مطلب و بازیگران آن را بخوانید.

دوات آنلاین -سریال رویای فرمانروای بزرگ سریال کره ای در ژانر تاریخی است که در سال 2021 ساخته و در کشور کره پخش شد و اکنون شبکه تماشا آن را روانه آنتن کرده است.

 

خلاصه داستان سریال رویای فرمانروای بزرگ

پادشاه موییل یا کیم چونچو در سال ۶۰۴ میلادی به دنیا آمده و بیست و نهمین پادشاه شیلا بود که از سال ۶۵۴ تا ۶۶۱ حکومت کرد. شیلا در آن دوره با فرمانروایی باکجه و گوگوریو همسایه است و با آنها اختلافاتی دارد اما او با سیاست سعی دارد علاوه بر کنترل اختلافات داخلی کنترل فرمانروایی‌های همسایه را نیز در دست داشته باشد.  او در نهایت باعث شد سه امپراطوری با هم متحد شوند و به کمک یکی از فرماندهان خود به نام کیم یوشین که دوست دوران کودکی اش است، دوران پرشکوهی را برای شیلا ساخت.  البته او که نوه پادشاه جینپیونگ بوده پس از خلع پدربزرگش از این مقام، از قدرت فاصله گرفت.

عکسی از سریال کره ای رویای فرمانروای بزرگ

تعداد قسمت های سریال رویای فرمانروای بزرگ

این سریال در سال 2021 در کره جنوبی پخش شد و البته تا سال 2013 همچنان روی آنتن بود چون مجموعه ای طولانی است که 70 قسمت دارد.

عکسی از سریال کره ای رویای فرمانروای بزرگ

ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

رویای فرمانروای بزرگ هر روز ساعت  7 بعد از ظهر از شبکه تماشا وخش می شود و شما می توانید در ساعت های یک بامداد، 7 صبح و یک ظهر روز بعد شاهد تکرار آن باشید.

عکسی از سریال کره ای رویای فرمانروای بزرگ

بازیگران سریال رویای فرمانروای بزرگ

در اینم سریال چوی سو جونگ  در نقش کیم چونچو و سپس پادشاه موییل حضور دارد. کیم یو سوک نقش کیم یوشین را برعهده دارد. پارک جو می از قسمت یک تا 18 در نقش شاهزاده دوک مان و سپس ملکه سئوندوک ظاهر و این نقش از قسمت 19 به بعد به هونگ ئون هی  سپرده شده است.

 

جانگ دونگ جیک، چوی چول هو، لی یانگ آه، سون یئو ایون و لی سه یونگ دیگر بازیگران رویای فرامنروای بزرگ هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
عرشیا 1402/03/31
سلام این سریال عالی و فوق الاده است مخصوصا چونچو که نقش اول این سریال بوده من مخصوصا طرفدار چونچو هستم وهمه ی طرفدار های واقعی چونچو لطفا نظر من راlike کنن مچکرم
(✷‿✷) 1400/08/28
من خیلی خیلی این سریال رو دوست داشتم لطفاً باز هم این سریال رو بزارید
ناشناس 1400/08/27
عالیه. من سریالهای کره جنوبی رو دنبال میکنم سریالهای کره جنوبی بسیاری قشنگ هستند.
ناشناس 1400/08/27
عاليه واقعا
فاطمه ابراهیمی 1400/08/24
من خیلی این سریال رو دوست دارم و دنبال میکنم از وقتی گذاشتید من خیلی خوشحال شودم لطف کنید زیاد از این فیلم ها بزارید در شبکه های ایران دست تون درد نکنه من خوشحال میشم از این فیلم ها بزارید
ناشناس 1400/08/19
عاشقشم یعنی این فیلم محشره
ناشناس 1400/08/11
من خیلی خیلی دوستش دارم 😘
ناشناس 1400/08/09
خیلی خوب بود سپاسگزارم
کیدرامر 1400/07/17
با عرض پوزش این سریال سال ۲۰۱۲ پخش و تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشته نه ۲۰۲۱

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.