2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آزار شیطانی زنان در باغ وحشت توسط زورگیران خشن

آزار شیطانی زنان در باغ وحشت توسط زورگیران خشن

یکی از شاکیان: وقتی من و دوستم را به آن باغ ترسناک بردند یکی از متهمان به طرز وحشیانه ای به آزار و اذیت من پرداخت و به التماس هایم نیز توجهی نکرد.

دوات آنلاین -اعضای یک باند مخوف زورگیری و گوشی قاپی که با تهدید چاقو دو زن جوان را به «باغ وحشت» کشانده بودند در حالی با تلاش پلیس مشهد و صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شدند که راز تبهکاری های هولناک آنان با حضور مال باختگان و شاکیان دیگری در کلانتری سپاد فاش شد.

 

به نوشته خراسان، صبح دوشنبه گذشته، مرد جوانی هراسان و سراسیمه وارد کلانتری سپاد مشهد شد و نفس زنان راز هولناکی را فاش کرد. او به نیروهای انتظامی گفت: شب گذشته در حالی که نگران بودم چرا خواهرم به منزل مراجعه نکرده است، به جست وجوی او برآمدم اما حدود ساعت یک بامداد بود که جوانی به نام «م-س» گوشی تلفن خواهرم را به در منزل مان آورد و مشخص شد که او و همدستش خواهرم را با تهدید و ارعاب ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرده اند، ولی او دقایقی بعد تماس گرفت و ادعا کرد اگر در پرونده ای که از ما شکایت کرده اید، رضایت ندهید بلای وحشتناکی بر سر خواهرتان می آوریم! اگرچه با این تهدید می ترسیدم ماجرا را به پلیس گزارش بدهم ولی در نهایت تصمیم گرفتم به قانون پناه بیاورم چرا که «م-س» فردی خطرناک است!

 

در پی اعلام این گزارش، بلافاصله گروه مشترکی از نیروها و افسران کارآزموده دایره تجسس و اطلاعات با هدایت مستقیم سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند. بررسی های مقدماتی آنان نشان می داد: «ع» (زن جوان) به همراه یکی از دوستانش به نام «ش» شب هنگام درحال رفتن به منزل بودند که توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت و با تهدید چاقو ربوده شده اند.

 

این گونه بود که ماموران انتظامی بی درنگ مراتب را به قاضی «فرهمندنیا» اطلاع دادند و او را در جریان باند مخوف آدم ربایی قرار دادند. مقام قضایی نیز با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، دستورات ویژه ای را برای دستگیری متهمان به آدم ربایی در حالی صادر کرد که احتمال می رفت پلیس با یک باند تبهکاری خطرناک روبه رو شود. با این حال عملیات ردیابی با یک قرار صوری بین شاکی و یکی از افراد تحت تعقیب در خیابان شقایق آغاز شد و گروهی از نیروهای انتظامی نیز محل قرار را به محاصره درآوردند اما جوانی سوار بر موتورسیکلت در حالی وارد خیابان شقایق شد که اوضاع را مشکوک دید و بلافاصله با فشردن گاز موتورسیکلت از محل گریخت. اگرچه ماموران برای جلوگیری از فرار او چند تیر هوایی شلیک کردند ولی شلوغی خیابان و حفاظت از جان رهگذران وعابران موجب شد پلیس از شلیک های مستقیم خودداری کند.

 

با فرار این موتورسوار ناشناس، دامنه تحقیقات پلیس با راهنمایی و دستورات محرمانه سرهنگ حسین دهقان پور (فرمانده انتظامی مشهد) گسترده تر شد و نیروهای انتظامی با استفاده از شگردهای تخصصی ور صدهای اطلاعاتی به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد: «م-س» باغی در جاده روستای گنبدواز دارد که از آن به عنوان مخفیگاه و مکان تبهکاری هایش استفاده می کند بنابراین افسران ویژه عملیاتی با کسب مجوزهای قضایی و بهره گیری از راهنمایی های قاضی «فرهمندنیا» عملیات ضربتی و غافلگیرانه ای را برای دستگیری متهمان تحت تعقیب در دستور کار قرار دادند.

 

نجات 2 زن

وقتی نیروهای انتظامی باغ مذکور را به محاصره درآوردند، مشخص شد باغ  دو در برای ورود و خروج دارد به همین دلیل نیروهای عملیاتی به دو گروه تقسیم شدند تا همه راه های گریز بسته شود اما هنگامی که عملیات دستگیری آغاز شد، دوتن از متهمان سوار بر موتورسیکلت قصد فرار از باغ را داشتند که با اقدام به موقع ماموران کنترل موتورسیکلت را از دست دادند و در چنگ  قانون گرفتار شدند. از سوی دیگر ماموران انتظامی دو زن جوان را در حالی داخل باغ پیدا کردند که با مشاهده ماموران بغض شان ترکید و اشک ریزان از «م- س» و «ح- ت» شکایت کردند.

 

آنان به پلیس گفتند: دو متهم دستگیر شده ، آنان را در مسیر حرکت به سوی خانه تعقیب کرده بودند و در یک لحظه با تهدید به مرگ سوار موتورسیکلت کرده و به باغ مذکور انتقال داده اند!

 

براساس این گزارش، متهمان مذکور در حالی به کلانتری سپاد مشهد هدایت شدند که در بازرسی از «باغ وحشت» مقادیری مشروبات الکلی و دیگر وسایل ارتکاب جرم نیز کشف و ضبط شد.

 

آزارهای هولناک

در همین حال دو زن جوان، از آزار و اذیت های هولناک در «باغ وحشت» پرده برداشتند و در اظهاراتی تکان دهنده از کتک کاری و تهدید به مرگ نیز سخن گفتند.

 

«ع» (یکی از زنان ربوده شده) در اظهارات خود به پلیس گفت: وقتی من و دوستم را به آن باغ ترسناک بردند «م- س» به طرز وحشیانه ای به آزار و اذیت من پرداخت و به التماس هایم نیز توجهی نکرد. او که چندین بار مزاحم من شده و شیشه های منزل پدرم را نیز تخریب کرده بود، ادعا می کرد که اگر خانواده ام از شکایت تخریب و تهدید صرف نظر نکنند، مرا خواهد کشت!

 

«ش» (زن جوان دیگر) نیز گفت: آن ها من و دوستم را به زور سوار موتورسیکلت کردند و به باغی بردند که نمی دانستیم در کجا قرار دارد.آن ها مرا آزار دادند و سپس با کتک کاری پول هایم را هم گرفتند و ...

 

با توجه به حساسیت ماجرا، بررسی های غیرمحسوس توسط گروه مشترک نیروهای دایره اطلاعات و تجسس کلانتری سپاد، درباره سوابق اخلاقی و اجتماعی متهمان وارد مرحله جدیدی شد اما بررسی ها بیانگر آن بود که آنان باند مخوفی از زورگیری و گوشی قاپی را اداره می کنند و سال گذشته نیز در یک پرونده مشترک زورگیری دستگیر شده اند. با به دست آمدن این اطلاعات، دامنه تحقیقات با دستورات قاضی «فرهمندنیا» گسترده تر شد و بررسی های ماموران انتظامی درباره دیگر جرایم آنان ادامه یافت. در همین هنگام چندین نفر از مال باختگان و طعمه های این باند مخوف با حضور در کلانتری سپاد ، آن ها را شناسایی کردند.

 

«احسان» (یکی از شاکیان این باند خطرناک) گفت: در اطراف میدان فهمیده و با خودروی تاکسی اینترنتی (اسنپ) مشغول خدمت رسانی به مردم بودم که ناگهان همین دو نفر (م- س و ح- ت) جلوی مرا گرفتند و پس از فحاشی و کتک کاری با تیغه قمه ضربه ای به پیشانی ام زدند که ابرویم شکافته شد و سپس با سرقت گوشی تلفنم از محل فرار کردند. یکی دیگر از شاکیان هم گفت: من و دوستم سوار بر دوچرخه در کنار گذر پارک پردیس بودیم که یکی از متهمان دستگیر شده با مشت به صورتم کوبید و در حالی که دوستانش نیز به او ملحق شدند، تلفن همراهم را با فحاشی و توهین ربود و بعد هم دوچرخه دوستم را سرقت کردند.

 

درحالی که تحقیقات پلیس درباره جرایم ارتکابی این باند مخوف ادامه داشت، دختر جوان دیگری نیز با شناسایی آن ها گفت: روز شنبه گذشته حدود ساعت 18:30 در اطراف میدان معراج به سمت میدان فهمیده در حرکت بودم که «ح- ت» سوار بر موتورسیکلت برایم ایجاد مزاحمت کرد و سپس با همدستش «م-س» گوشی مرا از دستم گرفتند و به زور سوار موتورسیکلت کردند چرا که مدعی بودند مامور هستند و من باید با آن ها همراه شوم. آن ها به سمت جاده فردوسی و روستای «قلعه سیاه» رفتند اما وقتی به من پیشنهاد رابطه دادند تازه فهمیدم که آن ها خلافکار هستند به همین دلیل خودم را از روی موتورسیکلت پایین انداختم که اهالی متوجه ماجرا شدند و آن ها نیز از آن جا گریختند.

 

افزایش شاکیان

با افزایش شاکیان پرونده که از دستگیری اعضای این باند خطرناک مطلع شده بودند، روند تحقیقات نیز برای شناسایی اعضای دیگر این باند تغییر کرد و پای فرد دیگری به نام «ن- و» به  میان آمد که متهم به سرقت از داخل خودروها و گوشی قاپی بود.

 

ماموران انتظامی این جوان را نیز با هماهنگی های قضایی در حالی دستگیر کردند که داخل خودروی پراید مشغول استعمال مواد مخدر بود. وی نیز در بازجویی ها اعتراف کرد: چند بار به همراه «ح- ت» در خیابان شریعتی و اندیشه منطقه قاسم آباد ، گوشی قاپی کرده ام و از چند شب قبل هم با فرد دیگری به نام «م- م» به اموال داخل خودروها دستبرد می زنم و ...

 

در پی اعترافات وی ، «م-م» نیز در یک عملیات هماهنگ و ضربتی دستگیر شد و به سرقت های داخل خودرو اعتراف کرد. همچنین بررسی سوابق سرکردگان این باند مخوف بیانگر آن است که این نوقداره بندها، سال گذشته هم در یک نزاع دسته جمعی در روستای کشف مشهد اقدام به تیراندازی کرده اند که تحقیقات درباره جرایم آنان همچنان ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.