2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال وقتی هوا خوبه؛ تعداد قسمت ها و خلاصه داستان

سریال وقتی هوا خوبه؛ تعداد قسمت ها و خلاصه داستان

اطلاعات اولیه ای که درباره سریال کره ای وقتی هوا خوبه لازم است بدانید، در این مطلب جمع آوری شده است.

دوات آنلاین -سریال وقتی هوا خوبه یک سریال عاشقانه است که برای علاقه مندان به مجموعه های کره ای می تواند پیشنهادی جذاب و خاص برای تماشا باشد. درباره این سریال در ادامه بیشتر بخوانید.

عکسی از سریال کره ای وقتی هوا خوبه

خلاصه داستان سریال وقتی هوا خوبه

در سریال کره ای وقتی هوا خوبه دختری به نام موک هه وون که نوازنده ویولنسل است وقایع تلخی را تجربه کرده و به همین دلیل محل کار خود را در سئول ترک می‌کند. او به دهکده ای به نام بوک‌ هیون پناه می برد که در دوران دبیرستان مدتی را در آنجا زندگی کرده بود.

 

هه وون  در آن دهکده بعد از سال ها  با همکلاسی سابقش  که پسری به نام ایم اون سئوب است ملاقات می کند. این پسر زندگی خیلی ساده و آرامی دارد و یک کتابفروشی را اداره می کند. این دو به هم علاقه مند می شوند و ...

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای موش

 

سریال وقتی هوا خوبه چند قسمت است

سریال وقتی هوا خوبه محصول سال ۲۰۲۰ کشور کره جنوبی است که در این کشور مورد پسند بینندگان قرار گرفت و حالا با دوبله فارسی در شبکه نمایش خانگی در دسترس ما قرار گرفته است. این سریال در یک فصل ساخته شده و 16 قسمت دارد.

عکسی از سریال کره ای وقتی هوا خوبه

بازیگران سریال وقتی هوا خوبه

در این سریال کره ای پارک مین یونگ، سئو کانگ جون، موون جنگ هی، لی جی ووک، کیم هوآن هی و نام کی آئه بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.