2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
اختلاف حساب قدیمی؛ انگیزه جنایت فجیع

اختلاف حساب قدیمی؛ انگیزه جنایت فجیع

متهم: با مقتول بر سر خرید و فروش یک ملک اختلاف داشتم. به‌همین خاطر با خرید یک اسلحه تصمیم گرفتم او را تهدید کنم اما...

دوات آنلاین -راز ناپدید شدن سه ماهه مرد میانسال سرانجام با دستگیری مرد جوانی که به‌دنبال اختلافات ملکی وی را با سلاح گرم به‌قتل رسانده و جسدش را در کانال آب رها کرده بود، فاش شد.

 

به نوشته روزنامه ایران رسیدگی به این پرونده از 12 تیر امسال با اعلام ناپدید شدن مرد ۶۷ ساله‌ای از سوی خانواده‌اش به پلیس آغاز شد. خانواده وی مدعی شدند کار پدرشان خرید وفروش ملک در شهرجدید هشتگرد و ساوجبلاغ بوده است. پس از این شکایت خیلی زود بررسی این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

در تحقیقات گسترده پلیس و به‌دنبال کنترل تماس‌های تلفنی مرد ناپدید شده، کارآگاهان دریافتند وی آخرین بار با خودروی شخصی خودش قصد رفتن به یکی از روستاهای اطراف ساوجبلاغ را داشته که از سوی شخصی که با هم اختلاف حساب قدیمی داشتند ربوده و به یکی از مناطق استان تهران منتقل شده است.

 

دستگیری عامل جنایت

بدین ترتیب هویت مرد 28ساله به نام یاسر شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی، کارآگاهان او را در جنوب تهران حوالی شهر ری دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرزمنتقل کردند.

 

این متهم در تحقیقات تکمیلی با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به‌قتل مرد 67 ساله با شلیک گلوله اعتراف کرد. که سلاح مورد نظر توسط مأموران از منزلش کشف شد.

 

متهم در اعترافاتش گفت: از مدتی قبل با مقتول بر سر خرید و فروش یک ملک اختلاف داشتم. به‌همین خاطر با خرید یک اسلحه تصمیم گرفتم او را تهدید کنم اما روز حادثه درگیری بین ما شدت گرفت و او را با شلیک گلوله کشتم. انگیزه قتل نداشتم فقط می‌خواستم اورا بترسانم اما نمی‌دانم چه شد که دستم روی ماشه رفت و او را کشتم. بعد برای اینکه راز جنایت مخفی بماند جسدش را داخل کانال آب در محدوده غرب تهران انداختم.

 

پس‌از اعترافات متهم با پیگیری‌های پلیس مشخص شد مدتی قبل جسد توسط پلیس پایتخت کشف شده و به‌عنوان مجهول الهویه در سردخانه است که با کشف جسد و شناسایی آن توسط خانواده مقتول، متهم با دستور بازپرس دادسرای جنایی استان البرز به زندان منتقل شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.