2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل عام خانوادگی با همدستی 4 برادر

قتل عام خانوادگی با همدستی 4 برادر

این 4 برادر با یورش به خانه برادر پنجم او و 3 عضو دیگر خانواده اش را کشاند.

دوات آنلاین -بالا گرفتن اختلافات خانوادگی 4برادر با برادر دیگرشان باعث شد آنها یک فاجعه تمام‌عیار رقم بزنند و در اقدامی هولناک برادرشان را همراه با همسر و دو فرزندش به رگبار گلوله ببندند و جان‌شان را بگیرند. اما این حادثه دلخراش چگونه اتفاق افتاد؟

 

به گزارش همشهری، ساعت 2بامداد دیروز بود که صدای تیراندازی در یکی از مناطق شهر اهواز آرامش آنجا را برهم زد. هنوز به‌درستی معلوم نبود تیراندازی به چه دلیل و در کجا اتفاق افتاده است. اما شواهد نشان می‌داد حادثه تلخی اتفاق افتاده است. دقایقی از شنیده شدن این صدا می‌گذشت که نخستین گروه از مأموران خود را به محل حادثه رساندند.

 

بازار شایعات داغ بود و مردمی که در آن ساعت از بامداد، وحشت‌زده به خیابان ریخته بودند هرکدام حرفی می‌زدند، اما خبرها حاکی از آن بود که اعضای یک خانواده به قتل رسیده‌اند.

 

کشف اجساد

دقایقی بعد مأموران وارد محل حادثه شدند که یک منزل مسکونی بود. آنها در آنجا با پیکرهای بی‌جان پدر، مادر و دو فرزند  خانواده مواجه شدند. آنهادختر دیگری را نیز که بر اثر اصابت گلوله مجروح شده بود، دیدند. نخستین اقدام درخواست آمبولانس برای نجات دختر مجروح بود. ماموران در ادامه به تحقیق درباره عاملان این حادثه پرداختند.

 

شواهد نشان می‌داد که پدر خانواده از مدتی قبل با برادرانش دچار اختلاف و کشمکش شده بود. با بالا گرفتن همین اختلافات 4برادرش دقایقی قبل به‌طور مسلحانه وارد خانه‌اش شده و او را همراه  همسر و فرزندانش قتل‌عام کرده‌اند. آنطور که از شواهد برمی‌آمد آنها قصد داشتند دختر دیگر این خانواده را نیز به قتل برسانند و حتی به‌سوی او نیز شلیک کرده بودند اما او مجروح شده و از این قتل‌عام خانوادگی جان سالم به‌در برده بود.

 

سرنخ هایی از 4 برادر

در چنین شرایطی بود که با دستور مقام قضایی پیکرهای مقتولان برای انجام تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل شد. کارآگاهان جنایی در شاخه‌های مختلف به ادامه تحقیقات پرداختند و تلاش‌ها برای دستگیری عاملان جنایت آغاز شد.

 

در همین حال سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز گفت: در بررسی‌های مأموران پلیس مشخص شد چهار برادر پس از ورود به منزل برادر پنجم منزل وی را به رگبار بسته و دست به این جنایت زده‌اند. وی درباره وضعیت مجروح این حادثه گفت: فرد مجروح از ناحیه فک هدف اصابت گلوله قرار گرفته و پس از عمل جراحی  حالش مساعد است.

 

او درباره شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت گفت: از ابتدای اعلام مرکز فوریت‌های پلیس، شناسایی ضاربان به‌سرعت در دستورکار قرار گرفت و مأموران اطلاعاتی پلیس آگاهی، در حال رصد مخفیگاه متهمان و دستگیری آنها هستند که باتوجه به حساسیت اجتماعی نسبت به درگیری‌های مسلحانه، دستگیری ضاربان به‌سرعت انجام خواهد شد. به‌گفته او اختلاف خانوادگی علت این حادثه بوده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.