2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
قتل مرد میانجی در دعوای 2 جوان

قتل مرد میانجی در دعوای 2 جوان

این دعوا بر سر نگاه چپ به یک دختر جوان به وقوع پیوست و رنگ خون گرفت.

دوات آنلاین -پسر جوان که با فداکاری قصد نجات دوستش از ماجرای درگیری را داشت هدف ضربه چاقو قرار گرفت و جانش را از دست داد.

 

به نوشته همشهری، بامداد دیروز به قاضی رحیم دشتبان خبر رسید که پسری جوان در یک درگیری در خیابانی در شرق تهران به قتل رسیده است. مقتول پسری 27ساله بود که با ضربه چاقو زخمی شده و  پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده بود. در ادامه تحقیقات مشخص شد که عامل جنایت همراه با دختری در حال گذر از خیابان بوده که به‌دلیل نگاه چپ کارگر یک میوه‌ فروشی به دختر جوان، با او درگیر شده است.

 

در این هنگام یکی از دوستان کارگر میوه‌ فروشی برای میانجیگری وارد درگیری شده بود  تا به دعوای آنها خاتمه بدهد، اما هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود.

 

توضیحات شاهد قتل

مأموران به تحقیق از کارگر میوه ‌فروشی پرداختند و او گفت: مقابل مغازه ایستاده بودم و غرق در افکارم بودم. اصلا متوجه نشدم که به قاتل و دختر مورد علاقه‌اش نگاه کرده‌ام اما ناگهان قاتل به ‌سمت من آمد و با لحن تندی اعتراض کرد که چرا به آن دختر بد نگاه کردم. حتی به او گفتم اشتباه می‌کند اما او یک سیلی به من زد و درگیر شدیم.

 

مقتول هم از دوستان من بود که قصد داشت دعوا را فیصله بدهد اما قاتل که عصبانی بود، قصد داشت مرا زخمی کند و در همین هنگام دوستم با فداکاری جلو آمد و به جای من چاقو خورد.

 

با این اطلاعات، گروهی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران جست‌وجو برای یافتن مخفیگاه متهم فراری و بازداشت وی را آغاز کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.