2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
درگیری خونین زن و شوهر بر سر مهریه

درگیری خونین زن و شوهر بر سر مهریه

مدتی است من و شوهرم با هم اختلاف داریم و او قصد دارد از من جدا شود و می‌گوید مهریه‌ام را باید به او ببخشم، اما من قبول نمی‌کردم تا این که ...

دوات آنلاین -مرد جوانی که متهم است همسرش را به خاطر مهریه‌اش به قصد قتل با ضربات چاقو زخمی کرده‌است، پس از دستگیری مدعی شد که همسرش خودزنی کرده است.

 

به نوشته جوان، اوایل تیرماه امسال بود که مردی در تهران با اداره پلیس تماس گرفت و درگیری خونین زن و مردی را در نزدیکی دو راهی قلهک گزارش داد.

 

وقتی مأموران پلیس به محل رسیدند مشاهده کردند زن جوانی با اصابت ضربات چاقو بی‌هوش شده و روی زمین افتاده‌ است.

 

همزمان با انتقال پیکر نیمه جان زن جوان به بیمارستان مأموران پلیس از شاهدان عینی تحقیق کردند. مردی که موضوع را به پلیس خبر داده ‌بود، گفت: داخل رستوران نشسته بودم که صدای داد و فریادی از داخل خیابان به گوشم رسید. فکر کردم تصادفی رخ داده است که به سرعت به داخل خیابان آمدم و دیدم زن و مردی داخل خودروی پژو‌۲۰۶ خاکستری با هم درگیر شده‌اند. برای میانجیگری به آن‌ها نزدیک شدم که دیدم مرد جوان با چاقو ضربه به زن جوان زد و بعد او را از داخل خودرو به بیرون پرت کرد. مرد جوان وقتی مرا دید تهدید کرد که به او نزدیک نشوم و بعد هم با خودرواش فرار کرد.

 

حادثه از زبان زن جوان

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد زن زخمی که در یک قدمی مرگ قرار دارد روز حادثه با شوهرش درگیر و زخمی شده است.

 

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران پلیس دریافتند زن زخمی پس از چند روز از مرگ نجات یافته و به هوش آمده است.

 

زن جوان بعد از بهبودی نسبی به مأموران گفت: من مهماندار هواپیما هستم. مدتی است من و شوهرم با هم اختلاف داریم و او قصد دارد از من جدا شود و می‌گوید مهریه‌ام را باید به او ببخشم، اما من قبول نمی‌کردم. روز حادثه سر همین موضوع با هم درگیر شدیم که مرا تهدید به قتل کرد و بعد هم با چاقو به من ضربه زد تا مرا به قتل برساند، اما زنده ماندم.

 

پس از این مأموران پلیس تحقیقات برای دستگیری متهم را آغاز کردند تا اینکه چند روز قبل موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

 

وی در بازجویی‌ها منکر جرم خود شد و در ادعایی گفت: من و همسرم با هم اختلاف داشتیم و همیشه هم درباره مهریه با هم مشاجره می‌کردیم. آن روز داخل خودرو دوباره با هم درگیر شدیم که او شروع به خودزنی کرد و الان هم از من به اتهام اقدام به قتل شکایت کرده ‌است.

 

در حالی که بررسی‌های اولیه حکایت از آن دارد ضربات وارده به زن جوان دگر زنی بوده است نه خود‌زنی، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.