2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
دختر 15 ساله در دام شیطانی دوست اینستاگرامی

دختر 15 ساله در دام شیطانی دوست اینستاگرامی

پسر جوان با فریب این دختر این دختر را به خانه کشانده و از او فیلم و عکس های سیاه گرفته بود.

دوات آنلاین -دختر نوجوان که در دام دوست مجازی خود گرفتار شده بود، از مشاوران پلیسی برای حل مشکل اش کمک گرفت. همراه مادرش وارد اتاق مشاوره شدند، نگاهش به موزاییک های کف اتاق دوخته شده بود و دستانش با دستمالی که در دست داشت بازی می کرد.

 

تپش جام جم با مقدمه بالا به نقل از سروان الهام دهنوی، رییس اداره مددکاری ومشاوره پلیس غرب استان تهران نوشت: پرونده اش را ورق زدم، قربانی 15 ساله شبکه های اجتماعی و پسری سوء استفاده گر شده بود. خواستم خودش ماجرا را کامل برایم تعریف کند، نگاهی به مادرش کرد و بعد سرش را پایین انداخت. فهمیدم صحبت مقابل مادرش سخت است. به همین دلیل از زن میانسال خواستم بیرون منتظر باشد و او در حالی که زیر لب به دخترش غر می زد، بیرون رفت.

 

حضور در اینستاگرام

همه چیز از سه ماه قبل شروع شد، پدر و مادرم مخالف حضور من در شبکه های اجتماعی بودند و خیلی سختگیری می کردند. آنها در ذهن خودشان از من خانم دکتر ساخته بودند و همه فکر و ذهن شان درس خواندن من بود. البته بگویم من هم بچه درسخوانی بودم اما برای خودم یک وقت استراحت هم میخواستم، همه دوستانم در اینستاگرام فعال بودند اما من این اجازه را نداشتم.

 

بالاخره تصمیم خودم را گرفتم و مخفیانه و با اسم دختر دیگری صفحه ای باز کرده و در آنجا فعال بودم. یک روز وقتی در خانه تنها بودم، وارد اینستاگرام شده و متوجه شدم پسری پیام داده و از پست هایم تعریف کرده است.

 

ابتدا برای سرگرمی جوابش را می دادم اما وقتی به خودم آمدم، دیدم وابسته او شده ام و یک هم صحبت خوب پیدا کرده ام. اگر یک روز با او حرف نمی زدم دیوانه می شدم.

 

یک ماه بعد اصرارهای سینا برای دیدن همدیگر شروع شد. باید راهی پیدا می کردم تا با خیال راحت به دیدن او بروم۔ شروع به بهانه گیری کردم و گفتم در خانه تمرکز ندارم و باید به کتابخانه بروم. این نقشه جواب داد و هر زمان می خواستم سینا را ببینم به بهانه رفتن به کتابخانه از خانه بیرون می زدم.

 

تعرض به دختر نوجوان

یک روز سینا از من خواست به خانه شان بروم تا بیشتر با سبک زندگی او آشنا شویم. من هم بدون این که از نقشه شوم او اطلاع داشته باشم همراهش شدم و هیچ مقاومتی نکردم. به آنجا که رسیدیم، سینا یک فرد دیگری شد و بی رحمانه مرا قربانی نیت شیطانی اش کرد.

 

بعد هم تهدید کرد اگر درباره این ماجرا با کسی صحبت کنم، فیلم وعکسی را که از من دارد، در شهر پخش می کند و آبرویم را می برد از اینجا به بعد من قربانی دست او شده بودم و هر وقت اراده می کرد باید نزد او می رفتم.

 

این اواخر هم با تهدید از من پول می گرفت. یک روز تصمیم گرفتم برای رهایی از این وضع خودکشی کنم. قرص خوردم و بیهوش شدم اما مادرم زود فهمید و مرا به بیمارستان برد.

 

دکترها گفته بودند تعداد کمی قرص خورده ام و خطری تهدیدم نمی کند. پدر و مادرم ، گوشی ام را چک کرده و با دیدن پیام های تهدیدآمیز سینا از او شکایت کردند که دستگیر شد. آن طور که من شنیدم دختر دیگری هم مثل من قربانی نیت سینا شده بود. بعد از این ماجرا گوشه گیر و افسرده شدم و مادرم مرا برای مشاوره به مرکز مشاوره پلیس غرب استان تهران آورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.