2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اعترافات مردی که مادرزنش را با ماشین زیر گرفت و کشت

اعترافات مردی که مادرزنش را با ماشین زیر گرفت و کشت

پایم را روی گاز گذاشتم و حرکت کردم. ماشین به سختی حرکت کرد و من با سرو صدای بقیه متوجه شدم که مادرزنم زیر چرخ‌های ماشین رفته اما با این حال به فرار ادامه دادم.

دوات آنلاین -داماد 31ساله که در جریان درگیری با خانواده همسرش، مادرزنش را با ماشین زیر گرفته و باعث مرگ او شده بود، هنگام بازسازی صحنه حادثه مدعی شد که قصد جنایت نداشته و اصلا متوجه نشده که مادرزنش را با ماشین زیر گرفته است.

 

به نوشته همشهری، 15مردادماه به قاضی محمود عارفی، بازپرس جنایی مشهد خبر رسید که در جریان یک درگیری خانوادگی در منطقه قاسم‌آباد مشهد، زن میانسالی جانش را از دست داده است.

 

با حضور تیم جنایی در محل حادثه معلوم شد که درگیری میان اعضای یک خانواده و دامادشان رخ داده است. آنها داخل کوچه و در مقابل خانه‌شان با دامادشان درگیر شده بودند که لحظاتی پس از درگیری، داماد جوان سوار ماشین ساینای خود شده، پایش را روی پدال گاز گذاشته، مادرزنش را که مقابل ماشین بوده زیر گرفته و از محل گریخته است.

 

به‌دنبال این حادثه زن میانسال که به‌شدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد اما به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داده بود. پس از بررسی‌های اولیه دستور بازداشت جوان 31ساله صادر و طولی نکشید که وی دستگیر شد. او در جریان بازجویی‌ها مدعی شد که قصد کشتن مادرزنش را نداشته و هنگام فرار از دست خانواده همسرش، اصلا متوجه نشده که مادرزنش را با ماشین زیر گرفته است.

 

با این حال بررسی صحنه حادثه، اظهارات شاهدان و تحقیقات تخصصی از این حکایت داشت که وی آن روز عمدا مادرزنش را زیر گرفته و باعث مرگ او شده است. در این شرایط برای متهم به اتهام قتل قرار قانونی صادر شد و وی صبح چهارشنبه گذشته به محل حادثه منتقل شد تا در حضور بازپرس عارفی و کارآگاهان اداره آگاهی مشهد صحنه قتل را بازسازی کند.

 

بازسازی صحنه قتل

مرد جوان در جریان بازسازی صحنه قتل درباره روز حادثه گفت: مدت‌ها بود که با همسرم اختلاف داشتیم. روز حادثه بر سر همین اختلافات با هم دچار جر و بحث و درگیری شدیم و آنقدر عصبانی شدم که با پدرزنم تماس گرفتم و ماجرای درگیری را شرح دادم و گفتم که به خانه آنها می‌رویم که درباره این اختلافات حرف بزنیم.

 

وی ادامه داد: با همسرم سوار ماشین شدیم و به سمت خانه پدرزنم راه افتادیم. نزدیکی‌های آنجا بودیم که مشاجره من و همسرم در داخل ماشین بالا گرفت و او پیاده شد و قهر کرد و من به سمت خانه پدرزنم رفتم و وقتی به آنجا رسیدیم، برادرزنم از خانه بیرون آمد و بحث‌مان شد. لحظاتی بعد پدرزن، مادرزن و خواهرزنم نیز از خانه خارج شدند و مشاجره ما بالا گرفت. همان موقع بود که برادرزنم چماقی از داخل خانه برداشت و به سمت ماشینم آمد و شروع به شکستن شیشه‌های ماشین کرد. مادرزنم جلوی ماشین ایستاده بود و پدرزنم با دیدن این وضعیت از من خواست که زودتر از آنجا بروم. من هم از ترس جانم سوار ماشین شدم که بروم و اصلا متوجه نشدم که مادرزنم جلوی ماشین است و پایم را روی گاز گذاشتم و حرکت کردم. ماشین به سختی حرکت کرد و من با سرو صدای بقیه متوجه شدم که مادرزنم زیر چرخ‌های ماشین رفته اما با این حال به فرار ادامه دادم تا اینکه وقتی خبر مرگ مادرزنم را شنیدم تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم.

 

با اظهارات مرد جوان و بازسازی صحنه جنایت، وی به زندان منتقل شد و قرار است پرونده او پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان خراسان رضوی فرستاده شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.