2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قاتل زن و مادرزن در درگیری با پلیس کشته شد

قاتل زن و مادرزن در درگیری با پلیس کشته شد

مرد جنایتکار به دلیل اختلافات خانوادگی دست به این قتل ها زده بود.

دوات آنلاین -مرد خشمگین به دلیل اختلافات خانوادگی زن و مادرزنش را هدف گلوله قرار داد و بعد از کشتن آنها فرار کرد اما در نهایت در درگیری با پلیس از پا درآمد.

 

حدود ساعت ۴۰ دقیقه بامداد امروز در پی وقوع یک فقره قتل با اسلحه در یکی از خیابان‌های شهر گناوه، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که مشخص شد مردی ۲۳ ساله به علت اختلافات خانوادگی با همسر، برادر و مادر همسر خود، آن‌ها را با یک قبضه کلت کمری مورد شلیک گلوله قرار داده است.

 

سرانجام با بررسی‌های میدانی پلیس، مرگ همسر ۱۶ ساله و مادر همسر ۵۱ ساله قاتل که به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده بودند، از سوی کارشناسان اورژانس تایید شد و برادر همسرش نیز مجروح و تحت درمان است.

 

شناسایی قاتل

بلافاصله پس از وقوع این حادثه، طرح مهار برای دستگیری قاتل در سطح شهرستان گناوه و دیلم اجرا و قاتل متواری که قصد خروج از استان را داشت، در یک درگیری و تیراندازی به سمت ماموران انتظامی در ایستگاه بی بی حکیمه شهرستان دیلم، مجروح و به علت شدت جراحات کشته شد.

 

سردار حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل با همسرش و خانواده او اختلافات خانوادگی داشت و در روز حادثه نیز به همین دلیل، با آن‌ها درگیر شده و با شلیک اسلحه آنان را به قتل رساند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.