2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
جنایت باورنکردنی یک نوجوان 16ساله

جنایت باورنکردنی یک نوجوان 16ساله

این پسر بعد از قتل همسر برادرش خودکشی کرد.

دوات آنلاین -نوجوان 16ساله که بر سر زمین‌های زراعی با برادرش دچار اختلاف خانوادگی شده بود با در دست داشتن یک قبضه سلاح شکاری راهی خانه آنها شد و دست به جنایتی هولناک زد.

 

شلیک مرگبار

به نوشته همشهری، دوشنبه گذشته مأموران پلیس شیراز در جریان تیراندازی مرگبار در خانه‌ای در شهرک رکن‌آباد قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. آنها پس از ورود به داخل خانه با جسد  نوجوانی 16  و زنی 19ساله روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت گلوله سلاح شکاری جانشان را از دست داده بودند.

 

در نزدیکی آنها پیکر غرق خون جوانی 22ساله نیز دیده می‌شد که او نیز هدف گلوله قرار گرفته  و به‌شدت مجروح شده بود. او هنوز نفس می‌کشید. با حضور اورژانس، مرد مجروح به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت. این در حالی بود که بررسی‌های اولیه در صحنه جرم از این حکایت داشت که نوجوان 16ساله ابتدا با سلاح شکاری به برادرش و همسر او شلیک کرده و در پایان با شلیک گلوله به سرش به زندگی خود پایان داده است.

 

در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که انگیزه این جنایت، اختلافات خانوادگی بوده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که نوجوان 16ساله از مدتی قبل بر سر زمین‌های زراعی با برادرش اختلاف داشته است. این اختلافات تنها میان آنها نبود. مأموران متوجه شدند که 2روز قبل از حادثه، این دو برادر بر سر همین زمین‌ها با افراد دیگری نیز درگیر شده بودند. ظاهرا همین اختلافات سبب شده بود روز حادثه، نوجوان 16ساله که از دست برادرش عصبانی بود با برداشتن یک قبضه سلاح شکاری دست‌ساز که در خانه داشت، راهی خانه برادرش شود و او را هدف گلوله قرار دهد.

 

تحقیقات نشان می‌داد که وقتی نوجوان 16ساله به برادرش شلیک و او را مجروح کرده بود، همسر برادرش که شاهد ماجرا بود وحشت زده به سمت وی هجوم برده اما او به سمت زن جوان نیز شلیک کرده و او را به قتل رسانده بود. وی سپس درحالی‌که از این اقدام به‌شدت وحشت کرده بود، لوله اسلحه را به سمت خود گرفته و با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داده بود.

 

به‌گفته سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس، پس از تحقیقات اولیه اجساد متوفیان برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شد. آنچه در این حادثه حائز اهمیت است، عدم‌کنترل خشم است. وی به شهروندان توصیه کرد که هنگام عصبانیت خشم خود را کنترل  و هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی را با مراجعه به مشاوران و مراکز مشاوره حل کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.