2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
قتل پدر با چکش

قتل پدر با چکش

متهم: وقتی پدرم خوابید چکش را برداشتم و بالای سرش رفتم و ضرباتی با آن به سرش زدم.

دوات آنلاین -پسر جوان که متهم است پدرش را با ضربات چکش به قتل رسانده است بازداشت شد.

 

به نوشته روزنامه جوان، ساعت ۱۷ عصر روز شنبه سی‌ام مرداد امسال مأموران کلانتری ۱۶۷ دولت‌آباد شهرری با تماس تلفنی زن میانسالی از مرگ مشکوک مردی در خانه اش با خبر و راهی محل شدند.

 

مأموران پلیس در محل حادثه که آپارتمان مسکونی بود با جسد مرد میانسالی به نام بهروز روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات جسم سختی به سرش به قتل رسیده بود.

 

کنار جسد، زن میانسال و پسر جوانی هم حضور داشتند که مأموران پسر جوان را به عنوان قاتل بازداشت کردند.

 

مشکلات روحی و روانی

زن میانسال که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده‌ بود، گفت: پسرم مشکل روحی - روانی دارد و تحت درمان است. او گاهی با من و پدرش درگیر می‌شد، اما هرگز فکر نمی‌کردم که پدرش را به قتل برساند. ساعتی قبل او با پدرش مشاجره لفظی کرد، اما بعد هر دو آرام شدند که من و شوهرم به اتاقمان رفتیم و خوابیدیم. در خواب بودم که با صدای فریاد شوهرم از خواب بیدار شدم و دیدم پسرم با چکش به سر پدرش ضربه می‌زند. من او را گرفتم و به اتاق دیگر بردم و بعد هم از همسایه درخواست کمک کردم که با اداره پلیس تماس گرفتیم و موضوع را خبر دادیم.

 

پسر جوان در نخستین بازجویی‌ها به قتل پدرش اعتراف کرد و در ادعایی گفت: من با پدرم اختلاف داشتم و ساعتی قبل هم با هم درگیر شدیم. وقتی خوابید چکش را برداشتم و بالای سرش رفتم و ضرباتی با آن به سرش زدم.

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم مأموران به دستور قاضی، قاتل را برای بررسی سلامت روحی و روانی‌اش در اختیار پزشکی قانونی قرار دادند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.