2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پسر 15 ساله مادربزرگ و پدرش را کشت و از جنایت فیلم گرفت

پسر 15 ساله مادربزرگ و پدرش را کشت و از جنایت فیلم گرفت

این نوجوان شیشه ای مدعی شد پدرش را به خاطر آزار و اذیت هایی که می کرد خفه کرده و پس از کشتن مادربزرگش، خانه را به آتش کشیده است.

دوات آنلاین -پسر 15 ساله‌ای که در یک جنایت تکان دهنده، مادربزرگ و پدرش را به قتل رسانده و پس از فیلم برداری هنگام ارتکاب جنایت، اجساد را درون منزل به آتش کشیده بود، با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شد.

 

آتش سوزی مرگبار

به نوشته روزنامه خراسان، بامداد پنج شنبه گذشته، امدادگران آتش نشانی مشهد برای خاموش کردن شعله هایی که از یک منزل مسکونی زبانه می کشید، عازم شهرک مهرگان شدند و پس از ساعتی تلاش شعله های سرکش را فرونشاندند اما ناگهان در میان دودهای غلیظ، دو جسد نمایان شد که به طرز وحشتناکی در شعله های آتش سوخته بودند. اگرچه بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که حادثه آتش سوزی غیرعمدی است اما باز هم قاضی ویژه قتل عمد، برای انجام تحقیقات بیشتر عازم محل وقوع آتش سوزی در بولوار شهید کشمیری شد.

 

قاضی دکتر حسن زرقانی که در همان بررسی های اولیه به چگونگی وقوع آتش سوزی مشکوک شده بود، همه تجربیات قضایی خود را در کفه ترازوی تحقیقات گذاشت و با  دقت صحنه حادثه را مورد کنکاش های کارشناسی قرارداد ولی هرچه بیشتر در تاریکخانه این پرونده آتش سوزی گام برمی داشت، معمای جنایی پرونده پررنگ تر می شد تا این که دستور داد کارآگاهان به تحقیق درباره افراد خانواده بپردازند چرا که وقوع یک جنایت تکان دهنده خانوادگی، ذهن او را مشغول کرده بود.

 

از سوی دیگر، نتیجه کارشناسی کالبدشکافی اجساد زن 75 ساله و مرد 45 ساله که مادر و پسر بودند، حکایت تلخی را نمایان کرد و مشخص شد این مادر و پسر براساس معاینات پزشکی به قتل رسیده اند.

 

شناسایی قاتل

این گونه بود که فرضیات قاضی ویژه قتل عمد، حقیقتی وحشتناک را به میان کشید و بررسی ها  نشان داد: پسر 15 ساله (نوه زن سالخورده و پسر مرد 45 ساله) به طور ناگهانی از هنگام وقوع آتش سوزی گم شده است. این ماجرا که به یک جنایت خانوادگی دامن می زد، موجب شد تا قاضی زرقانی دستور دستگیری وی را به همه مراکز انتظامی در سراسر کشور صادر کند.  گزارش اختصاصی خراسان حاکی است، در حالی که  تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه پسر 15 ساله وارد مرحله جدیدی شده بود، سرنخ هایی از حضور «احسان-الف» در یکی از شهرهای شمالی کشور به دست آمد و بدین ترتیب با دستورات محرمانه مقام قضایی، این نوجوان در حالی به مشهد منتقل شد که بررسی های اولیه در گوشی تلفن همراه وی نشان داد، او در حال خفه کردن پدرش، فیلم سلفی گرفته است و حتی در لحظه کشتن بی‌رحمانه پدر لبخند می زند!

 

این نوجوان شیشه ای، در همان بازجویی های اولیه به قتل پدر 45 ساله و مادربزرگ 75 ساله اش اعتراف کرد و مدعی شد پدرش را به خاطر آزار و اذیت هایی که می کرد با پیراهنش خفه کرده (پیراهن مقتول) و پس از کشتن مادربزرگش، خانه را به آتش کشیده است.

 

بنابراین گزارش، تحقیقات بیشتر درباره ریشه این جنایت تکان دهنده و چگونگی وقوع این ماجرای وحشتناک توسط نوجوان 15 ساله معتاد به شیشه در حالی با صدور دستورات ویژه قاضی دکتر حسن زرقانی ادامه دارد که مقام قضایی دستورات محرمانه ای را نیز برای واکاوی و کالبدشکافی این جنایت هولناک، توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی صادر کرده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.