2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
رابطه پنهانی زن خیانتکار به جنایت ختم شد

رابطه پنهانی زن خیانتکار به جنایت ختم شد

شوهر این زن وقتی از رابطه پنهانی همسرش مطلع شد مرد غریبه را به قتل رساند.

دوات آنلاین -پایان رابطه زن و مرد متأهل به حادثه خونین منجر شد. مرد جوان وقتی متوجه شد همسرش وارد رابطه پنهانی با مردی بیگانه شده باهمدستی برادر زنش دست به حادثه خونین زد.

 

به نوشته روزنامه جوان، روز جمعه‌۱۸ تیرماه امسال زن جوانی سراسیمه به اداره پلیس رفت و از گم شدن ناگهانی شوهر ۲۷‌ساله‌اش به نام پیام شکایت کرد. شاکی گفت: شوهرم کارمند اداره دولتی است و بعضی روز‌های تعطیل سرکارش شیفت می‌ماند.

 

او روز پنج‌شنبه به محل کارش رفت و تا امروز شیفت کاری اش بود. امروز عصر من و دختر شش‌ماهه‌ام در خانه منتظرش بودیم، اما او به خانه نیامد. از آنجایی که به تازگی خانه‌ای در شهر جدید پرند خریده بودیم احتمال دادم شوهرم برای پیگیری کار‌های خانه به پرند رفته‌ است، چون او در این مدت همیشه در راه پرند بود، اما وقتی تلفن همراهش را جواب نداد نگرانش شدم. چند باری تماس گرفتم که تلفن همراهش خاموش شد. پس از این به خانواده‌اش خبر دادم و آن‌ها هم از او ردی پیدا نکردند تا اینکه تصمیم گرفتیم به اداره پلیس بیاییم و برای پیدا کردن شوهرم درخواست کمک کنیم.

 

کشف جسد

با شکایت زن جوان تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس‌ آگاهی به دستور قاضی محمد‌جواد شفیعی، بازپرس شعبه‌پنجم دادسرای امور جنایی تهران برای یافتن ردی از مرد جوان وارد عمل شدند.

 

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد «پیام» روز حادثه با خودرواش از بزرگراه ساوه به سمت شهر جدید پرند رفته و در آنجا به طرز مرموزی گمشده است.

 

در حالی که مأموران پلیس هیچ ردی از پیام پیدا نکرده‌بودند روز شنبه ۱۹‌تیر‌ماه با خبر شدند که رهگذری در پارک شهید بهشتی نزدیکی افسریه جسد خونین پتو پیچ شده‌ای را پیدا کرده است.

 

بنابراین تیمی از کارآگاهان پلیس ‌آگاهی راهی محل حادثه شدند و در آنجا با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو به گردنش به قتل رسیده بود.

 

مأموران پلیس در بازرسی بدنی از مقتول هیچ مدرک شناسایی پیدا کردند که جسد را برای شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل کردند.

 

در حالی که بررسی‌های مأموران نشان می‌داد جسد کشف شده شباهت‌های زیادی با پیام دارد خانواده وی با حضور در پزشکی قانونی جسد پیام را شناسایی کردند.

 

ردپای یک زن

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز کردند که در اولین گام موفق شدند خودروی مقتول را در بیابان‌های پرند کشف کنند. در ادامه در تحقیقات فنی دریافتند پیام از مدتی قبل با زن جوانی به نام رؤیا ارتباط پیامکی و تلفنی داشته و روز حادثه هم تلفنی و پیامکی با او قرار ملاقات گذاشته است.

 

بدین ترتیب کارآگاهان جنایی رؤیا را به عنوان اولین مظنون به قتل شناسایی و بازداشت کردند. وی پس از انتقال به اداره پلیس ابتدا مدعی شد که پیام را نمی‌شناسد و هیچ ارتباطی هم با او نداشته‌است، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود و گفت که برادرش با همدستی شوهرش پیام را به قتل رسانده‌اند.

 

وی در ادعایی گفت: با شوهرم سروش نسبت فامیلی داریم و به همین خاطر چندین سال قبل با اینکه راضی به ازدواج با او نبودم به اصرار خانواده‌ام با هم زندگی مشترکمان را آغاز کردیم. ما از همان زمان با هم اختلاف پیدا کردیم و هر روز هم بیشتر می‌شد، چون شوهرم اعتیاد پیدا کرده‌بود. چند باری تصمیم گرفتم از او جدا شوم، اما شوهرم مخالفت کرد و من هم به خاطر دختر ۱۰‌ساله‌ام منصرف شدم. ما هر روز درگیری و مشاجره داشتیم تا اینکه مدتی قبل به صورت اتفاقی به عنوان مسافر سوار خودروی پیام شدم. من با او درد دل کردم و از اختلافم با شوهرم با او حرف زدم. همین موضوع باعث آشنایی و ارتباط تلفنی و پیامکی ما شد به طوری‌که هر زمان با شوهرم درگیر می‌شدم تلفنی و پیامکی با پیام درد دل می‌کردم.

 

قرار مرگبار

به‌هرحال ارتباط تلفنی و پیامکی ما ادامه داشت تا اینکه مدتی قبل شوهرم به من مشکوک شده‌بود. او به صورت پنهانی تلفن‌ها و پیام‌های مرا کنترل می‌کرد که فهمید با پیام ارتباط دارم. پس از این درگیری ما بیشتر شد و شوهرم موضوع را با برادر بزرگترم در میان گذاشت. وقتی برادرم فهمید مرا کتک زدند و بعد دو نفری از من خواستند با پیام قرار ملاقات بگذارم. من مجبور شدم و روز حادثه با پیام داخل خیابان قرار گذاشتم و او هم سر قرار آمد و سوار خودرواش شدم. شوهرم و برادرم که در آن نزدیکی کمین کرده‌بودند به سرعت سوار خودروی پیام شدند و او را از پشت فرمان به عقب کشاندند و بعد هم برادرم او را به قتل رساند.

 

دستگیری قاتلان

با اعتراف زن جوان، مأموران پلیس خیلی زود سروش را بازداشت کردند، اما مشخص شد برادر زن جوان که بابک نام دارد به محل نامعلومی گریخته ‌است.

 

سروش در بازجویی‌ها با اظهار پشیمانی به جرم خود اقرار کرد و مدعی شد که بابک قاتل است.

 

وی در ادعایی گفت: وقتی فهمیدم همسرم با مرد غریبه‌ای ارتباط دارد خیلی ناراحت شدم و با هم درگیر شدیم که همسرم ادعا کرد پیام از او فیلم تهیه کرده و گفته است اگر ارتباطش را با او قطع کند فیلم را منتشر می‌کند. من نمی‌دانستم که همسرم دروغ می‌گوید یا راست، اما به حرف‌هایش اعتماد کردم و موضوع را با برادرش در میان گذاشتم که بعد از آن دو نفری تصمیم گرفتیم همسرم با پیام قرار ملاقات بگذارد تا او را تنبیه کنیم.

 

روز قرار وقتی همسرم سوار خودروی او شد من و بابک هم به سرعت سوار خودرواش شدیم و دستانش را با دستبند پلاستیکی بستیم و در عقب خودرو انداختیم. چند ساعتی او را گروگان گرفتیم و بعد بابک به او هروئین تزریق کرد که حالش بد شد. چند ساعت بعد پیکر نیمه‌جان او که هنوز زنده بود داخل پتویی پیچاندیم و داخل پارکی رها کردیم. سپس بابک از خودرو پیاده شد و به طرف پیام رفت و وقتی برگشت چاقویش خونی بود که فهمیدم او را با چاقو زده است و یک روز بعد هم که جسدش در پارک کشف شد.

 

پس از این مأموران بابک را تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه چند روز قبل وی را در مخفیگاهش خارج از تهران شناسایی و دستگیر کردند.

 

متهم پس از انتقال به اداره پلیس به جرم خود اقرار کرد مدعی شد که ضرباتی با چاقو به پیام زده است، اما ضربات او کشنده نبوده است.

 

وی در ادعایی گفت: وقتی پیام را ربودیم سروش هم به او ضربات کشنده‌ای زد و من فکر می‌کنم که مقتول با ضربات سروش به قتل رسیده است.

 

همزمان با ادامه تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه متهمان به دستور بازپرس جنایی برای بازجویی‌های فنی در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفتند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.