2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
معرفی سریال محافظ سلطنتی؛ خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

معرفی سریال محافظ سلطنتی؛ خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

اگر از علاقه مندان به سریال های تاریخی چینی هستید قبل از تماشای مجموعه محافظ سلطنتی اطلاعات لازم درباره آن را در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال محافظ سلطنتی از مجموعه های تاریخی چینی است که هم رازآلود است و هم عاشقانه. این سریال جذاب می تواند اوقات فراغت شما را به خوبی پر کند.

عکسی از سریال محافظ سلطنتی

خلاصه داستان سریال محافظ سلطنتی

وقایع سریال محافظ سلطنتی در اواخر سلسله تانگ رخ می دهد. در این سریل چوچو زن جوانی است که آرزو دارد محافظ سلطنتی شود به همین دلیل به تنهایی به پایتخت می رود و در آنجا با شاهزاده شیائو جینیو ملاقات می کند. شاهزاده شیائو مسئول دادگاه کیفری است. او که بیمار است چوچو را استخدام می کند تا به عنوان دستیار در حل پرونده ها و مبارزه با فساد به او کمک کند. چوچو و شاهزاده پرونده ای را که ماجرای آن به 18 سال قبل برمی گردد، حل می کنند.

 

این موفقیت سبب می شود چوچو بتواند موافقت امپراطور را برای کسب منصب محافظ سلطنتی بگیرد و به پیشرفت بزرگی دست پیدا کند.

عکسی از سریال محافظ سلطنتی

سریال محافظ سلطنتی چند قسمت است

این سریال چینی که محصول سال 2021 است در یک فصل و 36 قسمت ساخته شده و اکنون در شبکه نمایش خانگی ایران نیز قابل تماشا است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال چینی زندگی منطقی

 

بد نیست بدانید محافظ سلطنتی در آی ام دی بی نمره 7.9 را کسب کرده و در ایران تماشای آن برای افراد بالای 17 سال مناسب تشخیص داده شده است.

عکسی از سریال محافظ سلطنتی

بازیگران سریال محافظ سلطنتی

سو شیائو تونگ، وانگ زی کی، ژائو یائو که، یانگ تینگ دونگ، ما جیان زون و وانگ یان بین بازیگران اصلی این سریال چینی هستند که بازی های خوب و قابل قبولی را ارئه داده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.