2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
مادر ارشا اقدسی و دختر علی سلیمانی در مراسم خاکسپاری چه گفتند

مادر ارشا اقدسی و دختر علی سلیمانی در مراسم خاکسپاری چه گفتند

پیکر دو هنرمند فراموش نشدنی کشورمان به خاک سپرده شدند. علی سلیمانی بر اثر کرونا و ارشا اقدسی بر اثر یک حادثه درگذشتند.

دوات آنلاین -ارشا اقدسی و علی سلیمانی صبح امروز به خاک سپرده شدند. پیکر اقدسی که در بیروت جان باخته بود ابتدا به بوستان ولایت منتقل و از آنجا راهی بهشت زهرا شد. پیکر مرحوم سلیمانی نیز در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

مراسم تدفین ارشا اقدسی برگزار شد

خاکسپاری ارشا اقدسی

ارشا اقدسی ششم مرداد ماه در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی خارجی در بیروت، هنگام فیلمبرداری صحنه‌ای مربوط به چپ کردن ماشین دچار حادثه‌ای سنگین شد و در بیمارستانی در بیروت تحت درمان قرار گرفت.  او به تشخیص پزشکان به مدت چند روز به خواب مصنوعی برده شد اما از آنجا که علایم حیاتی‌اش به شدت کاهش پیدا کرده بود، امکان عمل جراحی میسر نشد و این بدلکار جوان که متولد سال ۱۳۶۱ بود، سرانجام روز سیزدهم مرداد ماه درگذشت.

 

به نوشته ایسنا مادر ارشا که در بوستان ولایت با پیکر فرزندش وداع کرده بود به او گفت "دیدار دور نیست".

 

پیکر ارشا اقدسی با روضه و تلقین خوانی جواد هاشمی در طبقه فوقانی مزار پیمان ابدی به خاک سپرده شد. هاشمی پس از پایان مراسم بیان کرد: ارشا قبل از رفتن، از مرگش زیاد صحبت کرده بود و به استقبال آن رفته بود. او می‌دانست مرگ‌ مغزی می‌شود که آنقدر از اهدای اعضای بدنش گفته بود.‌ ما نمی دانیم، بدن او به چه کسانی اهدا شده، ولی حتما کسی که این عاشقی نصیبش شده و عضوی از بدن ارشا به او اهدا شده، از آن بهره مند خواهد شد.

علی سلیمانی به خاک سپرده شد

خواسته دختر علی سلیمانی در مراسم خاکسپاری

مراسم خاکسپاری علی سلیمانی با مداحی یکی از دوستانش و سخنان سید جواد هاشمی در قطعه هنرمندان ایران برگزار شد.

 

دختر علی سلیمانی در سخنانی بر پیکر پدرش گفت: به جای پدرم می گویم، حلالم کنید.

 

او گفت: پدرم با اسم علی به دنیا آمد و با عشق او زیست و هم قدم شد تا خدا. من صدای سلامی را که پدرم به حضرت علی داد را شنیدم . شنیدم که او می گفت: "به خدای کعبه رستگار شدم."

 

او خطاب به پدرش ادامه داد: امروز تن تو بذر می دهد. ما بدن تو را به خاک می سپاریم و در زمین می کاریم تا سبز شوی و سبز بمانی.

 

علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا در سن 50 سالگی درگذشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.