2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين

طرز تهیه ترشی بامیه با گوجه فرنگی را ببینید

تمام فوت و فن های درست کردن ترشی بامیه به صورت مرحله به مرحله در این فیلم از برنامه به خانه بر می گردیم توضیح داده شده است.

دوات آنلاین -ترشی بامیه به حداکثر 2 هفته زمان نیاز دارد تا قابل استفاده باشد. تهیه آن هم همان طور که در فیلم بالا از برنامه به خانه بر می گردیم می بینید، اصلا سخت نیست. استفاده از گوجه فرنگی ترشی شما را خوش طعم تر می کند.

 

مواد لازم برای ترشی بامیه

بامیه  ۲ کیلو

گوجه فرنگی یک کیلو

فلفل دلمه‌ای قرمز دو عدد متوسط

سیر یک بوته

سرکه ۳الی ۴ لیوان

شکر ۱ قاشق

فلفل قرمز تند پودری ۱ قاشق

نمک دریا به میزان لازم

ترشی بامیه با گوجه فرنگی را چطور درست می کنند

دستور تهیه ترشی بامیه

بامیه ها را نوک گیری میکنیم و تمیز شسته و در آبکش می ریزیم.

 

در همین زمینه: طرز تهیه ترشی چرخ شده

 

بامیه ها را داخل آب جوش می ریزیم. بعد از دو سه دقیقه از داخل آب خارج می کنیم طوریکه بامیه ها تغییر رنگ ندهد و آب سرد روی بامیه ها باز می کنیم تا روند پخت متوقف شود.

 

برای تهیه آب ترشی هم گوجه ها را پوست می کنیم و خرد کرده و به همراه فلفل دلمه قرمز خردشده داخل قابلمه می ریزیم و اجازه می‌دهیم کاملا بپزد.

 

به کمک میکسر مواد را میکس و سرکه و نمک و فلفل قرمز پودری و شکر را اضافه می کنیم.

 

داخل شیشه مورد نظر بامیه و سیر را ریخته و آب ترشی را روی آن میریزیم و در آن را بسته و بعد از استراحت به مدت یک الی یک و نیم روز در محیط آشپزخانه داخل یخچال گذاشته و بعد از 10 روز الی دو هفته ترشی قابل استفاده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.