2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
اسیدپاشی زن جوان روی شوهر

اسیدپاشی زن جوان روی شوهر

شوهرم مدعی است که من به او خیانت کرده‌ام، اما آن روز من با یکی از دوستانم که زن جوانی است تصویری صحبت می‌کردم که به من شک کرد.

دوات آنلاین -زن جوانی که پس از اسیدپاشی روی شوهرش به افغانستان گریخته بود پس از بازگشت به ایران بازداشت شد.

به نوشته روزنامه جوان، چندی قبل مرد ۳۰‌ساله‌ای در تهران به اداره پلیس رفت و از همسر ۲۵‌ساله‌اش به اتهام اسیدپاشی و کور شدن چشم چپش شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا گفت: من و همسرم دختر خاله و پسر خاله هستیم که هفت‌سال قبل با هم ازدواج کردیم و از افغانستان برای کار به ایران آمدیم. من نقاش بودم، اما در منطقه هروی در شمال تهران سرایدار ساختمان مسکونی شدم و همراه همسرم در آنجا زندگی می‌کردم. زندگی خوبی داشتیم و مدتی قبل هم فرزندم به‌دنیا آمد و زندگی ما شیرین‌تر شد، اما یک سفر تفریحی و عکس گرفتن از یک زن جوان کنار دریا زندگی ما را تلخ کرد. وی ادامه داد: چندی قبل همراه یکی از بستگان نزدیکم برای تفریح به شمال رفتم که کنار دریا زن جوانی از من خواهش کرد از او عکس بگیرم. او گوشی‌اش را به من داد و من هم در حال عکاسی بودم که دوستم شیطنت کرد و از این صحنه عکس گرفت و بعد از چند روز آن عکس را برای همسرم فرستاد. همسرم خیال کرد من به او خیانت کرده‌ام و با زن جوان در ارتباطم و به همین خاطر از خانه قهر کرد و رفت. من به او توضیح دادم و او و فرزندم را به خانه برگرداندم، اما هر از گاهی به همین بهانه با من درگیر می‌شد و قهر می‌کرد.

اسیدپاشی

به‌هرحال زنم با من آشتی کرد و به خانه برگشت که فکر کردم زندگی‌ام آرام شده، اما این آرامش هم دیری نپایید و دوباره اختلافات ما شروع شد. یک روز وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم همسرم به صورت تصویری با مرد‌غریبه‌ای در حال حرف زدن است. همسرم با دیدن من گوشی‌اش را خاموش کرد و آن روز فهمیدم که او به من خیانت می‌کند. پس از این آن مرد شماره همسرم را بلاک کرده بود تا به او دسترسی نداشته‌باشم، اما همسرم قبول نمی‌کرد و به همین خاطر هر روز با هم درگیری داشتیم تا اینکه روز سیزدهم بهمن‌سال‌۹۹ آن اتفاق تلخ و فراموش نشدنی برای من رخ داد. آن روز در خانه خواب بودم که ناگهان سوزش عجیبی صورت و بدنم را فراگرفت و با صدای «آی‌سوختم» از خواب بیدار شدم. همسرم را دیدم که ظرف پلاستیکی که در دست داشت روی زمین انداخت و به سرعت از خانه فرار کرد. همان لحظه فهمیدم که او روی من مایع اسیدی پاشیده است که از درد شدید بی‌هوش شدم و وقتی به هوش آمدم دیدم روی تخت بیمارستان هستم و همسایه‌ها مرا به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

مدتی بستری بودم و چشم چپم برای همیشه کور شد و وقتی از بیمارستان مرخص شدم بستگانم اصرار کردند شکایت نکنم و من هم قبول کردم، اما همسرم به خانه برنگشت و الان به اداره پلیس آمدم تا از همسرم به اتهام اسیدپاشی و کور شدن چشم چپم شکایت کنم.

فرار به افغانستان

با شکایت مرد جوان مأموران به دستور قاضی مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد همسر شاکی پس از حادثه به کشور افغانستان گریخته است.

پس از این متهم تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه چند روز بعد به مأموران پلیس خبر رسید متهم از کشور افغانستان به ایران بازگشته است.

بدین ترتیب مأموران پلیس زن جوان را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس جرم خود را انکار کرد و مدعی شد که حادثه اسیدپاشی عمدی نبوده است.

اظهارات عجیب

متهم چند روز قبل برای تحقیق به دادسرای امور جنایی منتقل شد و در ادعایی گفت: روز حادثه شوهرم در حال گذاشتن قفسه قناری روی دیوار بود و من هم ظرفی در دست داشتم که داخل آن مایع لوله باز کن بود و می‌خواستم با آن لوله را آشپزخانه را باز کنم که شوهرم از روی صندلی تعادلش را از دست داد و روی من افتاد و مایع لوله بازکن روی صورتش ریخت.

وقتی او شروع به داد و فریاد کرد من خیلی ترسیدم و از آنجایی که با هم اختلاف داشتیم و احتمال می‌دادم که فکر کند من عمدی روی او اسید پاشیده‌ام از خانه فرار کردم و به افغانستان رفتم.

من بی‌گناه بودم و به همین سبب دوباره به ایران بازگشتم که مأموران مرا به اتهام اسیدپاشی روی همسرم بازداشت کردند. وی درباره خیانت شوهرش گفت: شوهرم مدعی است که من به او خیانت کرده‌ام، اما آن روز من با یکی از دوستانم که زن جوانی است تصویری صحبت می‌کردم که به من شک کرد. در صورتی که او خودش به من خیانت می‌کرد، چون مدتی قبل فهمیدم که در شهریار همراه دو نفر از بستگانش خانه‌ای اجاره کرده و زن جوانی را هم صیغه کرده است.

وقتی تحقیق کردم فهمیدم زن جوان شوهرش در زندان است که طلاق گرفته و صیغه شوهر من شده است. مدتی بعد شوهر سابق آن زن از زندان آزاد شد و قصد داشت از شوهرم انتقام بگیرد که شوهرم مدتی به افغانستان فرار کرد و وقتی آب از آسیاب افتاد دوباره به ایران برگشت که این اتفاق رخ داد.

تحقیقات درباره این حادثه تا روشن شدن زوایای پنهان آن از سوی مأموران ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.