2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
قتل عام خانوادگی در خانه روستایی

قتل عام خانوادگی در خانه روستایی

در این جنایت مردی مسن و همسر و دخترخوانده اش کشته شدند و پلیس در تلاش برای شناسایی قاتل است.

دوات آنلاین -تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از قتل سه عضو خانواده در یکی از روستاهای مرند، در حالی ادامه دارد که خانواده مقتولان به هیچ کس مشکوک نیستند.

 

جام جم نوشت: در روستای عریان تپه همه از محمد پروین ۷۵ ساله و حادثه عجیبی که برای او، دخترخوانده و همسرش رخ داده است، صحبت می کنند خیلی ها محمد را می شناختند. به گفته آنها او مردی بود که آزارش به کسی نمی رسید و با هیچ کس کاری نداشت.

 

خواهرم جسدها را پیدا کرد

اباذر پروین، پسر محمد به شدت بی قراری می کند و تاب صحبت کردن ندارد. او از دایی اش، قربانعلی مصیب زاده که عضو شورای این روستا بوده و کنارش نشسته است، می خواهد درباره این حادثه به خبرنگارجام جم توضیح دهد: ۲۶ تیر بود که خواهرم با نگرانی و آشفتگی با من تماس گرفت و گفت برای دایی و خانواده اش اتفاق خیلی بدی افتاده و خودت را برسان، طبق آن چیزی که خواهرم برایم تعریف کرد، روز حادثه ساعت حوالی ۱۷ و ۳۰ دقیقه بود که ناگهان صدایی در محله پیچید. خواهرم اصلا  تصور نمی کرد این صدا مربوط به خانه دایی مان باشد و البته شدت صدا آن قدر هم مشکوک نبود که او از خانه بیرون بیاید. با گذشت چند ساعت، خواهرم که به وضعیت خانه دایی شک کرده بود، تصمیم گرفت به آنجا برود و ببیند چرا در این چند ساعت کسی از خانه او بیرون نیامده است. پس از اینکه وارد خانه شد، متاسفانه با اجساد آنها روبه رو شد که طبق گفته مراجع قضایی با سلاح کلاشنیکف به قتل رسیده بودند. بعد هم با من تماس گرفت و موضوع را خبر داد.

 

خواهرزاده محمد پروین در ادامه می گوید: با تماس تلفنی خواهرم سریع خودم را به خانه دایی رساندم و متاسفانه هر سه نفر یعنی فاطمه سعیدی، دخترخوانده ۱۳ ساله دایی ام همراه رقیه ناصری همسر دومش و دایی ام به قتل رسیده بودند. به سرعت با کلانتری و اورژانس تماس گرفتم و خیلی طول نکشید ماموران آگاهی مرند و تبریز خودشان را به محل وقوع قتل رساندند و هم اکنون پرونده در حال پیگیری است.

 

مصیب زاده در مورد این که آیا فرد یا افرادی با مقتولان یا دایی اش خصومتی داشته اند توضیح می دهد: دایی ام مرد بی آزاری بود، به نظرتان یک مرد ۷۵ ساله با چه کسی می توانست دشمنی داشته باشد. او قبلا در شغل سنگ شکنی مشغول به کار بود و بعد به شرکت دیگری رفت و مدتی در آنجا استخدام شد. بعد از بازنشستگی در شرکت هم، سرش به زندگی و زن و بچه و چند گوسفندش گرم بود. در این روستای 500 خانواری با ۲۵۰۰ نفر جمعیت، هیچ کس با او مشکل نداشت و همه مان حیران و سرگردان هستیم که چه کسی یا کسانی با او خصومت داشتند که چنین بالایی را سر او و و خانواده اش آورده اند. پلیس به ما گفته است اگر سرنخی پیدا کردید، به ما اطلاع دهید و برای پیگیری این پرونده دستور ویژه داریم. ما از هیچ کس شکایت نداریم. چون دایی و خانواده اش با کسی کاری نداشتند و منتظریم تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتل یا قاتلان به نتیجه برسد.

 

جسد محمد و دخترخوانده اش کنار هم بودند

طیب صبری، رئیس شورای روستای عریان تپه هم همین اعتقاد را دارد و می گوید: محمد با هیچ کس مشکل و دشمنی نداشت و سرش به زندگی اش گرم بود. در اداره بودم که از روستا و آگاهی شهرستان با من تماس گرفتند و گفتند محمد و خانواده اش به قتل رسیده اند. با این خبر به سرعت مرخصی گرفتم و به آنجا رفتم. جنازه محمد و دخترخوانده اش را دیدم، اما جنازه همسرش در اتاق دیگری بود که همگی با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند. امیدواریم قاتل یا قاتلان هر چه سریع تر دستگیر و به سزای عمل خود برسند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.