2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مالک در سریال زخم کاری، بازیچه رقابت سمیرا و منصوره

مالک در سریال زخم کاری، بازیچه رقابت سمیرا و منصوره

سمیرا یا منصوره؟ کدام یک در رقابت شومی که آغاز کرده اند پیروز خواهند شد؟ در بر سر مالک در سریال زخم کاری چه خواهد آمد؟

دوات آنلاین -مالک در سریال زخم کاری بدون این که خودش بداند به یک بازیچه تبدیل شده است؛ بازیچه ای که از یک سو همسرش سمیرا او را در مشت دارد و از سوی دیگر منصوره، دختر حاج عمو سعی می کند بازی اش بدهد. رقابت دو زن در نهایت به کجا می رسد؟

سمیرا در سریال زخم کاری اختیار مالک را در دست دارد

سمیرا؛ زنی بی رحم

سمیرا زنی قوی است البته از قدرت خود در جهت منفی استفاده می کند. او بلندپرواز است اما خواسته هایش را به روش های نامشروع و جنایت بار دنبال می کند. او خوب می داند مهره هایش را چگونه بچیند و کی و کجا آنها را به حرکت در آورد تا بتواند به اهدافش برسد.

 

مالک برای سمیرا به جای این که یک همسر و شریک زندگی باشد، یک مهره و شریک جنایت است. سمیرا نقشه می کشد و شوهرش اجرا می کند. هر گاه که مالک کم می آورد این سمیرا است که او را تهییج می کند، با روش های مختلف. با حرف و حتی کتک.

 

سمیرا تا اینجای داستان برنده بوده او توانسته خان عمو را از سر راه بردارد و حساب بانکی و کیف مدارک مالک را پر کند تا سهم بیشتری از شرکت به دست بیاورد. نقشه های او تا کنون بی نقص پیش رفته است. نه کسی از قتل حاج عمو باخبر شده و نه راز قتل تنها شاهد جنایت اول برملا شده است. پول ها هم هنوز دست مالک است.

 

سمیرا در این میان یک رقیب جدی دارد؛ منصوره، زنی که بعد از سال ها به ایران بازگشته تا اختیارات شرکت را در دست بگیرد. سمیرا می داند شوهرش سال ها قبل عاشق منصوره بود و حالا هر لحظه ممکن است این عشق قدیمی مشکلاتی را ایجاد کند. او از قرار و مدارهای مالک با منصوره باخبر است اما فعلا ترجیح می دهد سکوت کند تا ببینید در آینده چه نقشه ای می تواند بکشد.

 

سمیرا برای پیشبرد اهدافش چاره ای ندارد جز این که منصوره را از سر راه بردارد اما این کار چندان ساده نیست.

منصوره و مالک در سریال زخم کاری

منصوره؛ زنی اغواگر

منصوره تا اینجا کار بازنده است. او وقتی به ایران بازگشت که دستش خالی بود و در طرف مقابل همه برگ های برنده در اختیار مالک قرار داشت. او باید هر طور شده مالک را خلع سلاح کند و در این میان چه راهی بهتر از زنده کردن یاد عشقی قدیمی. او روی نقطه ضعف مالک دست می گذارد. قرارهای تهران و کیش و ... حتی استفاده از عطر مورد علاقه مالک.

 

منصوره بر خلاف سمیرا سعی می کند از قدرت نرم استفاده کند. او نیز زیرک است و قواعد بازی را خوب می داند. برادرش ناصر می تواند مانع بزرگی بر سر راهش باشد به همین دلیل باید فعلا او را در گوشه ای ساکت نگه دارد تا بتواند اهدافش را گام به گام پیش ببرد.

مالک در سریال زخم کاری بازنده بزرگ خواهد بود

مالک، بازنده اصلی سریال زخم کاری

مالک خیال می کند برنده شده. پول در حسابش است. قدرت دارد. معادلات را به هم زده، میز را آن طور که دوست داشته چیده و فعلا سوار بر اسب رویاها می تازد اما او در واقع بازنده اصلی سریال زخم کاری است. او فقط مهره ای است در چنگ سمیرا و منصوره که به خواست آنها جا به جا می شود و در نهایت نیز او است که در این رقابت خرد می شود.

 

مالک گمان می کند منصوره عاشق او است و خیال می کند همسرش سمیرا او را دوست دارد اما عشقی در میان نیست؛ هر چه هست هوس قدرت و ثروت است. رقابت دو زن بر سر تصاحب عشق مالک نیست بلکه جدال برای پر کردن حساب ها است. باید دید در سریال زخم کاری در نهایت چه بلایی بر سر مالک خواهد آمد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.