2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
جنایت بعد از کری خوانی اینستاگرامی

جنایت بعد از کری خوانی اینستاگرامی

متهم بعد از این که دست به چاقو برد و خون به پا کرد، گریخت و پلیس اکنون در تعقیب او است.

دوات آنلاین -دو پسر جوان که به خاطر اختلاف مالی در اینستاگرام کری‌خوانی می‌کردند درگیری خونینی را رقم زدند که در جریان آن یکی از آن‌ها به قتل رسید.

 

به نوشته روزنامه جوان، بامداد روز سه‌شنبه ۱۵‌تیرماه قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران باتماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۱۶ مولوی از مرگ مشکوک پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در بیمارستان با جسد پسر ۲۲‌ساله‌ای به نام آرش روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده‌بود. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد مقتول شامگاه دوشنبه همراه دختر مورد علاقه‌اش با خودروی پژو‌۲۰۷ خودش در نزدیکی پارک هروی در حال رانندگی بوده که ناگهان خودروی پژو‌۲۰۷ دیگری که دو مرد جوان سرنشین آن بوده‌اند راه آن‌ها را سد می‌کنند. در ادامه دو مرد جوان آرش را زخمی و از محل فرار می‌کنند. پس از این پسر زخمی به بیمارستان منتقل می‌شود، اما تلاش تیم پزشکی نتیجه‌ای نمی‌دهد و در نهایت بر اثر شدت ضربات و خونریزی زیاد روی تخت بیمارستان فوت می‌کند. مأموران پلیس در تحقیقات بعدی عاملان قتل را به نام‌های ایرج و طالب شناسایی کردند که مشخص شد آرش از مدتی قبل با ایرج اختلاف مالی داشته و چند باری با هم درگیر شده‌اند.

 

شاهد قتل

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران پلیس از دختر مورد علاقه مقتول که شاهد درگیری خونین بود تحقیق کردند. وی که صبح روز سه‌شنبه به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده ‌بود در توضیح ماجرا گفت: کارمند شرکت خصوصی هستم و محل کارم در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران است.

 

سه ماه قبل از محل کارم بیرون آمدم که به عنوان مسافر سوار خودروی آرش شدم و این اولین روز آشنایی ما بود که آرش به من ابراز علاقه کرد. او قرار بود به خواستگاری‌ام بیاید و به همین خاطر ما با هم ارتباط تلفنی و پیامکی داشتیم و گاهی هم با خودرواش داخل خیابان دور‌دور می‌کردیم و گاهی هم هر دو با هم برای خرید به بازار می‌رفتیم. در این مدتی که با او ارتباط دوستانه داشتم متوجه شدم با پسر جوانی به نام ایرج که با هم همشهری هستند اختلاف مالی دارد. آن‌ها همیشه در اینستاگرام برای هم کری می‌خواندند و گاهی هم تلفنی با هم مشاجره لفظی می‌کردند.

 

وی ادامه داد: روز حادثه همراه آرش به بازار رفته بودیم و بعد از خرید در حال برگشت به خانه بودیم که در نزدیکی پارک هروی ناگهان خودروی پژو‌۲۰۷ با دو سرنشین جلوی ما پیچید به طوری‌که آرش نمی‌توانست حرکت کند. از داخل خودرو دو‌ پسر جوان که یکی از آن‌ها ایرج بود بیرون آمدند و در همین لحظه آرش هم از داخل خودرواش بیرون رفت. آن‌ها هر دو چاقو داشتند که با آرش درگیر شدند و لحظاتی بعد هم یکی از آن‌ها خواستگارم را با چاقو زخمی کرد و بعد دو نفری فرار کردند. او خونین نقش بر زمین شد و من که به شدت شوکه شده‌ بودم بلافاصله با تلفن آرش موضوع را به خانواده‌اش خبر دادم و دقایقی بعد هم که مأموران کلانتری و اورژانس از راه رسیدند. اورژانس آرش را به بیمارستان منتقل کرد و مأموران پلیس هم مرا بازداشت کردند.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران پلیس در تلاشند که عاملان قتل را دستگیر و راز این درگیری خونین را بر ملا کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.