2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
رازگشایی از قتل آتشین راننده پراید بعد از 2 ماه

رازگشایی از قتل آتشین راننده پراید بعد از 2 ماه

متهم: کنار جاده ایستاده بودم که راننده مقابلم توقف و به حضورم در کنار جاده تاریک اعتراض کرد. عصبانی شده و با او درگیر شدم و ...

دوات آنلاین -متهمی که با ضربه سنگ راننده پرایدی را کشته و جسدش را به آتش کشیده بود، پس از دو ماه از جنایت لب به اعتراف گشود.

 

به نوشته روزنامه جام جم، هفتم اردیبهشت امسال زنی با مراجعه به کلانتری کیانمهر کرج از ناپدید شدن پدرش خبر داد و گفت: پدرم سه روز قبل با خودروی پرایدش از خانه خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت در این مدت به دنبال او بودیم اما موفق به یافتن اش نشدیم. به همین دلیل تصمیم به شکایت گرفتیم.

 

پلیس در جست و جوی مرد ناپدید شده

پس از این شکایت، پرونده برای رسیدگی به اداره مبارزه با جرایم جنایی البرز ارسال شد و تیمی از ماموران تحقیقات در این رابطه را آغاز کردند.

 

بررسی های پلیسی نشان داد، صبح هشتم اردیبهشت این خودرو در یکی از جایگاه های سوخت در البرز سوختگیری کرده است.با کشف این سرنخ ماموران راهی پمپ بنزین شده و فیلم لحظه سوختگیری را به دست آورده و به خانواده مرد ناپدیدشده نشان دادند که آنها هویت او را تایید کردند.

 

با طولانی شدن غیبت مرد میانسال و پیگیری دوباره از سوی خانواده اش، بازپرس جنایی کرج دستور توقیف خودرو را صادر کرد. با استعلام پلاک پراید مشخص شد ۲۶ اردیبهشت خودرو در حالی که پلاک وانت روی آن نصب شده بود، توقیف شده و در پارکینگ است.

 

راننده مدعی شده بود خودرو را در کنار خیابان رهاشده پیدا کرده و قصد داشته آن را به کلانتری منتقل کند.

 

آن زمان به دلیل این که شکایتی برای خودرو مطرح نشده بود، متهم با سپردن قرار قانونی آزاد شده بود.

 

احتمال وقوع قتل

کارآگاهان به پارکینگ رفته و با بررسی خودرو دریافتند پراید متعلق به مرد ناپدید شده است و احتمال قتل او وجود دارد.

 

به همین دلیل شناسایی و دستگیری راننده را در دستور کار قرار داده و او را در حوالی ساوجبلاغ دستگیر کردند.

 

در بازرسی از خانه او نیز مدارک مقتول و پلاک های پراید پیدا شد.

 

متهم در بازجویی های اولیه منکر قتل بود و ادعا می کرد خودرو را در کنار خیابان بدون صاحب پیدا کرده و از سرنوشت راننده اطلاعی ندارد.

 

اعتراف به جنایت

بازجویی ها از او ادامه داشت تا این که بعد از سه روز سرانجام به قتل اعتراف کرد و گفت: پنجم اردیبهشت کنار جاده ایستاده بودم که راننده مقابلم توقف و به حضورم در کنار جاده تاریک اعتراض کرد. عصبانی شده و با او درگیر شدم، میله ای آهنی از ماشین اش بیرون آورد و به سمتم حمله کرد که سنگ بزرگی از روی زمین برداشتم و به سمتش پرت کردم، اصابت سنگ به سرش باعث مرگ او شد. جسد را به حاشیه جاده کشانده و روی آن چوب ریختم و به آتش کشیدمش. بعد هم پلاک خودرویش را عوض کرده و با آن تردد می کردم.

 

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به این خبر گفت: پس از اعترافات متهم، تحقیقات ادامه پیدا کرد و مشخص شد جسد سوخته مقتول در محلی که متهم اشاره کرده کشف شده و در این مدت مجهول الهویه بود.

 

با رازگشایی از این جنایت برای متهم به قتل قرار قانونی صادر شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.