2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل زن آرایشگر به دست مسافرکش اینترنتی

قتل زن آرایشگر به دست مسافرکش اینترنتی

متهم در همان لحظه دستگیری به قتل مربی آموزشگاه زیبایی اعتراف کرد و می‌گفت «مرا اعدام کنید».

دوات آنلاین -چند روز پس از قتل هولناک زن 47ساله در قزوین، عامل این جنایت که یک مسافرکش اینترنتی است مدعی شد که درگیری او و مقتول بر سر نقص فنی ماشین بوده است.

 

به نوشته روزنامه همشهری، حوالی ظهر 31خردادماه زن 47ساله‌ای به‌نام مرضیه سوار یک تاکسی اینترنتی شد تا از خانه‌شان در یکی از محله‌های قزوین به آموزشگاه زیبایی برود.

 

او یکی از مربیان سرشناس این آموزشگاه در قزوین بود و هر چند زمان کلاس‌هایش بیشتر از 2ساعت نبود اما تا عصر آن روز از وی خبری نشد.

 

شوهر و فرزندانش که نگران او شده بودند به پرس و جو پرداختند اما نه کسی مرضیه را دیده بود و نه از وی خبر داشت. در این شرایط ماجرا به پلیس گزارش و  تیمی از مأموران برای پیدا کردن ردی از زن گمشده وارد عمل شدند.

 

کشف جسد

چند ساعت بعد اما به پلیس گزارش شد که جسد زنی در جاده بویین‌زهرا پیدا شده است. جسد کاملا سوخته بود و چهره‌اش قابل شناسایی نبود. از آنجا که احتمال می‌رفت جسد متعلق به همان زنی باشد که ظهر آن روز ناپدید شده بود، خانواده وی راهی آنجا شدند و از روی انگشتری که در دستان مقتول بود او را شناسایی کردند و معلوم شد که مقتول مرضیه 47ساله است.

 

نخستین مظنون همان راننده تاکسی اینترنتی بود که مرضیه آخرین بار سوار خودروی وی شده بود. او جوانی حدودا 34ساله بود که همراه همسر و فرزندش در یکی از مناطق قزوین زندگی می‌کرد. این مرد دستگیر شد و در همان لحظه دستگیری به قتل مربی آموزشگاه زیبایی اعتراف کرد اما از انگیزه‌اش چیزی نگفت و فقط می‌گفت که «مرا اعدام کنید».

 

در این شرایط او به اداره آگاهی قزوین انتقال یافت و این در حالی بود که بررسی‌های پلیسی و پزشکی قانونی نشان می‌داد که نه از مقتول سرقت شده و نه مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. از سوی دیگر معلوم شد که مقتول بر اثر خفگی به قتل رسیده و پس از آن قاتل جسد وی را در بیابان به آتش کشیده است.

 

انگیزه قتل

درحالی‌که تحقیقات در این پرونده ادامه داشت مرد جنایتکار قفل سکوت را شکست و از انگیزه‌اش در قتل زن 47ساله گفت.

 

به‌گفته سرهنگ آرش مرادی، رئیس پلیس آگاهی استان قزوین، متهم اعتراف کرد که روز حادثه پس از سوار کردن مقتول راهی مقصد شده اما در بین راه خودروی وی دچار نقص فنی و متوقف شده است. این مسئله با اعتراض مقتول روبه‌رو شده و جوان راننده عصبانی شده و با مقتول درگیر شده و در نهایت او را با دستانش خفه کرده است. وی سپس کیف و گوشی مقتول را از ماشین بیرون انداخته و با تهیه بنزین جسد مقتول را به بیرون شهر منتقل کرده و به آتش کشیده است.

 

به‌گفته سرهنگ مرادی، به‌رغم اعترافات اولیه مرد جنایتکار تحقیقات درباره انگیزه او از ارتکاب جنایت همچنان ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.