2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
طراحی نقشه قتل همسر سابق با همدستی باجناق

طراحی نقشه قتل همسر سابق با همدستی باجناق

زن جوان برای پیگیری شکایت از همسر سابقش راهی شورای حل اختلاف بود که ناگهان هدف اصابت گلوله سلاح شکاری قرار گرفت و روی زمین افتاد.

دوات آنلاین -مرد جوان یک سال پس از جدایی از همسرش، وقتی متوجه شد که او به‌خاطر گرفتن حضانت فرزندشان از وی شکایت کرده با همدستی باجناقش نقشه قتل وی را مقابل شورای حل اختلاف عملی کرد.

 

تیراندازی هولناک

به نوشته روزنامه همشهری، حدود ساعت 10صبح دیروز در مقابل شورای حل اختلاف شهرستان جیرفت تیراندازی هولناکی رخ داد. زن جوانی برای پیگیری شکایت از همسر سابقش راهی شورای حل اختلاف بود که ناگهان هدف اصابت گلوله سلاح شکاری قرار گرفت و روی زمین افتاد.

 

گلوله‌ها به سر و پهلوی این زن 30ساله اصابت کردند و عامل تیراندازی که مردی جوان بود همراه همدستش سوار یک خودروی سواری شدند و فرار کردند.

 

شاهدان با دیدن این صحنه هولناک به کمک زن جوان رفتند. با گزارش ماجرا به پلیس و اورژانس، پیکر غرق در خون این زن به بیمارستان انتقال یافت. بلافاصله تحقیقات مأموران پلیس برای شناسایی و دستگیری ضارب و همدستش شروع شد.

 

وضعیت زن جوان وخیم بود و او به‌دلیل گلوله‌های ساچمه‌ای که به سرش اصابت کرده بود به کما رفته و در خطر مرگ مغزی قرار داشت. از سوی دیگر تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص کرد که عامل اصلی شلیک هولناک، همسر سابق این زن بوده است.

 

بررسی‌ها نشان می‌داد که زن جوان سال‌ها قبل با پسرعمویش ازدواج کرده بود و با او زندگی می‌کرد و صاحب یک فرزند بودند. اما یک سال قبل به‌دلیل اختلافاتی که داشتند از هم جدا شدند. پس از جدایی، اختلافات آنها بر سر فرزندشان ادامه داشت تا اینکه مدتی قبل زن جوان بر سر حضانت و همچنین نفقه فرزندشان از شوهر سابقش شکایت کرد. پرونده آنها در شورای حل اختلاف در حال رسیدگی بود. صبح دیروز نیز زن جوان برای پیگیری پرونده راهی شورای حل اختلاف شده بود که ناگهان همسر سابقش درحالی‌که سلاح شکاری در دست داشت به او نزدیک شد و اقدام به تیراندازی کرد و از محل گریخت.

 

در ادامه تحقیقات پلیس، همدست ضارب نیز شناسایی شد. او کسی نبود جز باجناق ضارب که برای قتل زن جوان با وی همدست و پس از شلیک هولناک، به همراه وی متواری شده بود.

 

دستور دستگیری متهمان

با این اطلاعات دستور بازداشت هر دو متهم صادر شد. مأموران با شناسایی محل تردد باجناق موفق شدند ساعاتی پس از حادثه او را محاصره و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

 

سرهنگ رضا محمدرضایی، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با بیان این خبر گفت: حادثه تیراندازی روز گذشته در مجاورت شورای حل اختلاف شهرستان جیرفت رخ داد. ضارب هنگام ورود همسر خود به محوطه شورای حل اختلاف اقدام به تیراندازی کرد. پس از این حادثه زن مجروح به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شد.

 

وی با اشاره به دستگیری باجناق ضارب در زمانی کوتاه و اعتراف او به همدستی با ضارب  به انتشار برخی اخبار درباره مرگ زن جوان در این حادثه واکنش نشان داد و گفت که این زن همچنان تحت درمان قرارداشته و تلاش پزشکان برای نجات جان او ادامه دارد.

 

به‌گفته وی، تحقیقات پلیس برای دستگیری عامل این تیراندازی هولناک ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.