2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل پسر 13 ساله در درگیری بر سر یک دختر

قتل پسر 13 ساله در درگیری بر سر یک دختر

2 پسر نوجوان به مقتول حمله کردند و در جریان درگیری او را کشتند.

دوات آنلاین -سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از قتل پسر 13 ساله در درگیری 2 جوان در منطقه تجریش خبر داد.

 

سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته ماجرای درگیری 3 جوان در خیابان وطن پور به پلیس مخابره شد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

 

وی افزود: ماموران با حضور در محل درگیری اطلاع پیدا کردند 2 پسر 16 ساله با یک پسر 13 ساله درگیر شده و 2 پسر نوجوان در این درگیری باعث زمینگیر شدن پسر نوجوان شده و در حالیکه پسر 13 ساله نیمه جان روی زمین افتاده بود 2 پسر نوجوان پا به فرار گذاشتند که در این راستا پسر نوجوان به بیمارستان منتقل می شود.

 

سرهنگ کالوسی ادامه داد: پسر نوجوان در بیمارستان به کام مرگ فرو می رود و این در حالی بود که تحقیقات برای دستگیری عاملان این نزاع دسته جمعی ادامه داشت و مشخص شد یکی از 2 نوجوان دستش را دور گردن پسر 13 ساله انداخته تا او را به زمین بیندازند و همین ضربه باعث مرگ وی شده است.

 

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: در تحقیقات مشخص شد که در درگیری 3 پسر نوجوان یک دختر 17 ساله حضور داشته و درگیری بر سر این دختر جوان بوده است.

 

این مقام انتظامی عنوان داشت: هماهنگی با مقام قضایی صورت گرفته شد و مخفیگاه 2 پسر نوجوان و دختر جوان در تهران مورد شناسایی قرار گرفت  که در ادامه ماموران در عملیات جداگانه موفق به دستگیری دختر جوان و یکی از 2 پسر حاضر در صحنه درگیری بازداشت شد.

 

سرهنگ کالوسی در پایان گفت: دختر و پسر نوجوان به مراجع قضایی معرفی شده و تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.